مایکروسافت تلفن اندرویدی لومیا تولید می‌کند

دوشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
نوکیا با معرفی دو نسل از تلفن‌های هوشمند رده پایین Nokia X وارد بازار اندروید شد. اما این تلفن‌ها از سخت‌افزار ضعیف، امکانات محدود و قیمت ارزانی بهره می‌بردند. حال به نظر می‌رسد مایکروسافت تصمیم گرفته تا تلفن اندرویدی از خانواده لومیا و با برند Nokia by Microsft طراحی و تولید کند.
تبلیغات

پیش از این در زومیت خواندید که تلفن‌های آینده نوکیا، با برند Nokia by Microsoft روانه بازار خواهند شد. گفته می‌شود اولین تلفنی که این برند بر روی آن هک خواهد شد، لومیا ۸۳۰ است. امروز نیز evleaks اطلاعات تازه‌ای را منتشر نموده که در آن‌ها به یک تلفن اندرویدی لومیا اشاره شده است، چیزی شبیه به لومیا ۸۳۰ اما این بار با سیستم‌عامل اندروید.

تصویر رندر شده لومیا 830

هنوز مشخص نیست که این تلفن به گوگل پلی دسترسی خواهد داشت یا خیر و آیا مایکروسافت همچون Nokia X و Nokia XL دسترسی به سرویس‌های گوگل را در لومیای اندرویدی نیز محدود خواهد کرد یا خیر. منطقی به نظر می‌رسد اگر مایکروسافت بخواهد سرویس‌های خود مانند وان‌داریو، بینگ، آفیس و غیره را جایگزین سرویس‌های معادل آن‌ها از گوگل کند.

نظر شما در باره یک پرچمدار اندرویدی از نوکیا و مایکروسافت چیست؟ اگر چنین تلفنی روزی روانه بازار شود، آیا توان رقابت با محصولاتی همچون HTC One M8 یا گلکسی اس ۵، ال‌جی جی ۳ یا اکسپریا Z2 را خواهد داشت؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات