زوم‌اپ: تقویت مکالمه انگلیسی با English Conversation

دوشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اپلیکیشنی که قصد داریم آنرا به شما معرفی نماییم می‌تواند ظرف مدت کوتاهی باعث تقویت قابلیت مکالمه‌ی زبان انگلیسی شما شود. این اپلیکیشن توسط موسسه‌ی لایتنینگ که اتفاقا سابقه‌ی حضور طولانی مدت در بازار آموزش زبان نیز دارد طراحی و ساخته شده است.
تبلیغات

اغلب ما با شنیدن نام لایتنینگ به یاد فلش کارت‌های آموزش زبان انگلیسی می‌افتیم که در حال حاضر نیز در بازار موجود هستند و می‌توان از آنها به منظور یادگیری گرامر و لغات رایج در این زبان بین‌المللی استفاده نمود.

بر طبق بیانیه‌ی یونسکو، بشر هزاره‌ی سوم برای آنکه به عنوان فردی باسواد در جامعه شناخته شده و بتواند موقعیت شغلی و زندگی بهتری داشته باشد می‌بایست اول تحصیلات عالی دانشگاهی داشته، بعد از آن به یکی از زبان‌های رایج بین‌المللی مانند انگلیسی تسلط داشته باشد و در نهایت نیز بتواند با کامپیوتر (گجت‌ها و ابزارهای هوشمند) بدون مشکل کار کرده و نیازهای خود را برطرف نماید.

بنابراین با فرض اینکه شما خواننده‌ی گرامی این مطلب را در وب‌سایت زومیت مطالعه می‌کنید می‌توانیم ادعا کنیم که دانش کار کردن با کامپیوتر را دارید. اما در مورد وضعیت آشنایی با یکی از زبان‌های خارجی و دارا بودن مدارک تحصیلی دانشگاهی این خود شما هستید که می‌توانید در این مورد تصمیم گیری نمایید.

ec

اپلیکیشن English Conversation محصولی از موسسه‌ی آموزش زبان لایتنینگ است که به منظور تقویت مکالمه‌ی زبان انگلیسی کاربر طراحی شده است.

بیش از 1700 مکالمه در 40 دسته‌بندی مختلف در این اپ وجود دارند که با سپری کردن چند دقیقه در روز می‌توانید دایره‌ی مکالمه‌ی انگلیسی خود را به شدت گسترش دهید.

نحوه‌ی کار این اپ نیز به گونه‌ای است که همزمان با شنیدن مکالمات نمونه، می‌توانید متن انگلیسی آنرا نیز مشاهده نمایید.

این اپلیکیشن به صورت رسمی برای دو سیستم عامل اندروید و iOS عرضه شده است.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات