تماشا کنید: اولین تبلیغ ویدئویی لومیا 930 منتشر شد

دوشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸
مطالعه 1 دقیقه
حدودا سه ماه پیش، نوکیا جدیدترین پرچم‌دار ویندوز فون خود، لومیا 930 را معرفی کرد. این تلفن با وجود گذشت سه ماه هنوز روانه بازار نشده است. جدیدا یک آگهی ویدئویی برای جذب کاربران به خرید این تلفن منتشر شده که نشان می‌دهد به زودی این تلفن در بازار موجود خواهد شد.
تبلیغات

سه دوست با تلفن‌های لومیا 930 خود راهی سفر می‌شوند. این سوژه تبلیغات تلفن هوشمند مجهز به ویندوزفون 8.1 لومیا 930 است. در این آگهی ویدئویی سه دوست مسافر به لطف دوربین قدرتمند تلفن‌های خود از لحظات خوش سفر خود عکس می‌گیرند تا در آینده لحظات خوشی که با هم داشتند را به یاد آورند.

این سه مسافر در بخشی از ویدئو در مکانی که نمی‌شناسند از طریق تلفن خود به دنبال رستوران می‌گردند تا چیزی بخورند. در این ویدئو سعی شده تا اکثر قابلیت‌های کلیدی لومیا 930 مثل اپ مکان‌یابی صفحه به صفحه نوکیا، دوربین قدرتمند و... به نحوی به نمایش در آید.

نوکیا به زودی آخرین پرچمدار ویندوزی تحت نام برند خود را روانه بازار خواهد کرد. این تیزر ویدئویی در ابتدای تابستان علاوه بر این که می‌تواند مخاطب را به سفر رفتن ترغیب نماید، شاید به صورت نمادین یادآور روزهای خوشی که کاربران با تلفن‌های نوکیا داشته‌اند نیز باشد.

دانلود ویدئو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات