کنترلر PS4 را بدون نیاز به کابل USB‌ در PS3 استفاده کنید

یک‌شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۶
مطالعه 1 دقیقه
پس عرضه‌ی پلی‌استیشن 4 به بازار در پاییز سال گذشته، کاربران قادر بودند تا از کنترلر برای بازی در پلی‌استیشن‌ 3 نیز استفاده کنند، اما برای این کار باید کاربران کنترلر خود را با استفاده از کابل میکرو USB به کنسول خود متصل می‌کردند.
تبلیغات

 هم‌اکنون کاربران قادر خواهند بود تا دسته‌ی بازی پلی ‌استیشن 4 را بدون نیاز به اتصال کابل USB‌ در پلی ‌استیشن 3 نیز مورد استفاده قرار دهند.

اما چگونه می‌توان در پلی ‌استیشن 3 از این امکان استفاده کرد؟ ابتدا باید پلی‌استیشن 3 خود را به‌روزرسانی کنید. سپس پس از اتصال دسته بازی ازطریق کابل USB  به منوی Accessory Setting مراجعه کرده و با پیدا کردن گزینه‌ی Manage Bluetooth Device ابزار‌های بلوتوث موجود را اسکن می‌کند که در این لحظه کنترلر پلی‌استیشن 4 در لیست مدنظر نمایش داده خواهد شد. در این مرحله باید کنترلر را از کابل USB جدا کرده و کلیدهای Share و PS را فشار دهید. سپس دوباره کنترلر را با استفاده از کابل USB متصل کرده و گزینه‌ی Wireless Controller را انتخاب کنید. از این پس می‌توانید با جدا کردن کابل با استفاده از کنترلر پلی‌استیشن 4 به‌صورت بی‌سیم در پلی‌استیشن 3 بازی کنید.

اما این کنترلر را از این طریق نمی‌توان در برخی از عناوین بازی‌های مورد استفاده قرار داد. به‌گزارش یوروگیمر بازی‌هایی چون گرن‌توریزمو 6 را نمی‌توان با استفاده از این کنترلر بازی کرد. یکی از کاربران این فروم در حال تهیه‌ی لیتسی از عناوینی است که می‌توان با استفاده از کنترلر بازی کرد.

براساس گزارش‌های منتشر شده کاربرانی که این روش را مورد استفاده قرار داده‌اند، قادر به اتصال کنترلر پلی‌استیشن 4 به نسل پیشین کنسول بازی سونی شده‌اند. هرچند عمر باتری در دسته‌ی بازی جدید کنسول سونی بنابر گفته‌های کاربران کاهش یافته است، اما در مقابل این کنترلر شاهد افزایش امکانات و قابلیت‌هایی در مقایسه با نسل پیشین است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات