تصویر لومیا 830 حکایت از بکارگیری عبارت Nokia by Microsoft به‌عنوان برند این محصول دارد

یک‌شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۱
مطالعه 1 دقیقه
پس از تصاحب بخش سرویس‌ها و ابزار‌های نوکیا توسط مایکروسافت یکی از اصلی‌ترین سوالات در مورد نام‌گذاری تلفن‌های‌هوشمند آتی این کمپانی مطرح شد. در این خصوص شاهد انتشار شایعات و اخبار متعدد بودیم، اما یکی از آخرین شنیده‌ها حکایت از بکارگیری عبارت Nokia by Microsoft داشت که به‌نظر به واقعیت خواهد پیوست.
تبلیغات

پس از انتشار تصاویری منتسب به لومیا 830 که حاوی نشان و نام هیچ برندی نبود، حال رندری از پشت این ابزار ویندوزفونی منتشر شده است که اصلی‌ترین نکته‌ی قابل فهم در آن استفاده از عبارت Nokia by Microsoft در قسمت پشتی است. البته هنوز برای باور این نامگذاری و قطعیت استفاده از چنین عبارتی در تلفن‌‌های‌هوشمند نوکیا زود است و باید تا انتشار اخبار موثق‌تر به انتظار بنشینیم.

براساس شنیده‌ها به‌نظر می‌رسد مایکروسافت در این تلفن‌هوشمند روی دوربین پشتی تمرکز خاصی کرده است. براساس گمانه‌های موجود در دوربین پشتی از یک سنسور 13 مگاپیکسلی PureView ساخت Zeiss بهره گرفته خواهد شد. ضمناً صفحه‌ی نمایش این تلفن‌هوشمند نیز 4.5 اینچ برآورد شده است.

با توجه به خرید گواهی استفاده از نام نوکیا برای مدت 10 سال توسط ردموندی‌ها، استفاده از چنین ترکیبی در تلفن‌های‌هوشمند تولید شده توسط این کمپانی، محتمل‌ترین گزینه‌ی موجود است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات