عرضه‌ رسمی بازی‌های گیم‌لافت در کافه‌بازار

شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
کم‌تر کسی است که در دنیای کنسول‌های بازی و پلت‌فرم‌های موبایل، نام غول بازی‌سازی دنیا یعنی گیم‌لافت را نشنیده باشد. عناوین بزرگی همچون سری بازی‌های Asphalt، Assassin's Creeds یا بازی‌های معروف Despicable Me و Spider-Man باعث شده‌اند تا اغلب گیمر‌ها از گیم‌لافت به عنوان یکی از بزرگترین نام‌های دنیای بازی‌های ویدیویی یاد کنند. اما معضل بزرگی که همواره بر سر راه گیمرهای ایرانی وجود داشته است، عدم سرویس‌دهی چنین شرکت‌های بزرگی به بیشتر کشورهای خاور‌میانه به خصوص ایران بوده است.
تبلیغات

براساس اطلاعاتی که مارکت کافه بازار در اختیار زومیت قرار داده است، در اقدامی که اخیراً توسط شرکت بزرگ بازی‌سازی گیم‌لافت با همکاری کافه‌بازار صورت گرفته است کاربران ایرانی می‌توانند چهار بازی پرطرفدار این شرکت با نام‌های Despicable Me: Minion Rush٬  Real Football، World at Arms و Ice Age Village را از کافه‌بازار به صورت رسمی و قانونی دریافت کنند و علاوه بر دریافت دیتای این بازی‌ها به صورت مستقیم بر روی دستگاه اندرویدی خود، امکان خرید محصولات درون بازی‌ها را نیز با استفاده از کارت‌های عضو شتاب یا از طریق اعتبار کافه‌بازاری داشته باشند.

این چهار بازی نقطه شروع همکاری با این غول بازی‌سازی دنیا است و به زودی شاهد بازی‌های پرطرفدار دیگری از این شرکت در کافه‌بازار خواهیم بود.

قطعاً قدم گذاشتن چنین شرکت‌های بزرگ بازی‌سازی در ایران از یک‌سو خبری خوش برای جامعه پرتعداد گیمرهای ایرانی است و از سوی دیگر زمینه‌های همکاری‌های جدی بین توسعه‌دهندگان خوب ایرانی و این شرکت‌ها را فراهم می‌کند؛ قدمی که کافه‌بازار سردمدار آن در صنعت نرم‌افزار موبایل ایران است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات