سامسونگ به زودی فروشگاه ویدئو و رسانه‌ی Media Hub را تعطیل می‌کند

شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ به زودی فروشگاه ویدئو و مدیا هاب خود را تعطیل خواهد کرد. پیش‌تر نیز این کمپانی کره‌ای از تعطیل کردن فروشگاه کتاب و موسیقی خود خبر داده بود. در صورتی که از این سرویس استفاده می‌کردید یک ماه فرصت دارید تا محتوای خریداری شده‌تان را دانلود نموده و آرشیو کنید، یا آن‌ها را به سرویس M-GO انتقال دهید.
تبلیغات

از ابتدای ماه جولای سال جاری میلادی امکان خرید یا کرایه ویدئو از طریق سرویس رسانه سامسونگ غیرفعال شده بود و حالا اعلام شده که از ابتدای ماه آگوست Video and Media Hub سامسونگ به کلی تعطیل خواهد شد. این بدان معنا است که کاربران از این تاریخ حتی امکان دانلود دوباره محتوای خریداری شده پیشین خود را نیز نخواهند داشت. اگر شما یکی از کاربران سرویس رسانه سامسونگ بوده‌اید مدت یک ماه فرصت دارید تا محتوای پیشین خود را از طریق این سرویس دانلود نموده و آرشیو کنید. سامسونگ می‌گوید که این کار باعث می‌شود تا آنها بتوانند «بر روی محصولات ویدئویی جدید خود تمرکز بیشتری داشته باشند». البته هیچ اطلاعاتی درباره سرویس جدید ویدئو ارائه نشده است.

اگر به دنبال آرشیو کردن محتوای مورد نظر خود نباشید تا پایان سال ۲۰۱۴ این امکان وجود دارد تا ویدئوهای خود را از طریق پلیر ویدئویی سامسونگ به صورت استریم تماشا کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهایتان را به سرویس M-GO منتقل نمایید. انتقال محتوا به این سرویس هزینه‌ای در پی نخواهد داشت.

به نظر می‌رسد که دلیل تعطیل نمودن سرویس‌های ارائه محتوا توسط سامسونگ، عدم سوددهی این سرویس‌ها و فشار کمپانی‌هایی چون گوگل برای نصب پیش‌فرض سرویس Google Play Music بر روی تلفن های اندرویدی سامسونگ است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات