ساعت‌هوشمند Arrow مجهز به یک دوربین با قابلیت چرخش 360 درجه است

شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
هر روز شاهد عرضه‌‌ی نمونه‌های جدیدتر با امکانات بیشتری در حوزه‌ی تولید ساعت‌های‌هوشمند هستیم. پس از معرفی Android Wear در جریان برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل و معرفی ساعت‌های‌هوشمند مبتنی بر این سیستم‌عامل، حال شاهد معرفی نمونه‌ی دیگری هستیم که همچون موتو 360 دارای فرم‌فکتور دایره بوده، اما تفاوت‌هایی را با هر سه نمونه‌ی معرفی شده در گوگل I/O دارا است.
تبلیغات

همانطور که گفتیم ساعت‌هوشمند Arrow‌ نیز همچون موتو 360 موتورولا دارای ساختاری دایره شکل است، اما برخلاف موتو 360 می‌توان با Arrow مکالمات تلفنی برقرار کرده یا به تماس‌های دریافتی پاسخ داد. همچنین این ساعت‌هوشمند دارای یکی از جالب‌ترین ویژگی‌هایی است که تاکنون در میان ساعت‌‌های‌هوشمند موجود نبوده و آن بهره‌گیری از یک دوربین با قابلیت چرخش در 360 درجه است. هرچند سامسونگ نیز در ساعت‌های‌هوشمند خود همچون گلکسی‌گیر و گیر 2 دوربینی را روی ساعت‌هوشمند خود تعبیه کرده است، اما نگرش Arrow تا حدودی متفاوت است. این کمپانی دوربین تلفن‌هوشمند را روی حاشیه‌ی چرخان صفحه‌ی نمایش ساعت قرار داده است که از این‌رو می‌توان ساعت‌هوشمند را در 360 درجه به چرخش درآورد.

لینک دانلود ویدئو

شاید در نبود سایر گزینه‌های ممکن برای ثبت تصاویر، ساعت‌های‌هوشمند یکی از در دسترس‌ترین و بهترین گزینه‌هایی باشند که قادر خواهند بود تا تصاویر را ثبت کنند. براساس اطلاعاتی که Arrow منتشر کرده، این کمپانی در نظر دارد تا یک دوربین مجهز به سنسور 8 مگاپیکسلی را با قابلیت ثبت تصاویر ویدئویی با رزولوشن HD روی این ساعت‌هوشمند تعبیه کند. هرچند این سنسور جایگزین دوربین تلفن‌های‌هوشمند یا انواع دوربین‌های DSLR نخواهد شد، اما به‌واقع با پیش‌بینی افزایش فروش ساعت‌های‌هوشمند، به یکی از بهترین گزینه‌ها برای ثبت تصاویر بصورت آنی تبدیل خواهد شد.

ArrowInt

هنوز اطلاعات دقیقی در مورد سیستم‌عامل مورد استفاده توسط این ساعت‌هوشمند منتشر نشده است، اما می‌توان احتمال استفاده از Android Wear را نیز محتمل دانست. از دیگر امکانات پیش‌بینی شده برای این ساعت‌هوشمند باید به امکان شارژ بی‌سیم، GPS، پخش‌کننده‌ی موسیقی و شماری دیگر از امکانات اشاره کرد. همانطور که در تصاویر نیز ملاحظه می‌کنید، این ساعت‌هوشمند در مقابل نمونه‌های موجود بسیار زیبا به‌نظر می‌رسد، اما آیا کمپانی سازنده قادر خواهد بود تا قیمت آن را در حد معقولی تعیین کند؟ در صورت تحقق این امر باید ساعت‌هوشمند Arrow را یکی از بهترین‌ها در بازار خواند که اقبال فراوانی برای موفقیت دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات