تصاویر لو رفته منسوب به آیپد ایر 2: طراحی باریک‌تر، به همراه حسگر اثر انگشت Touch ID

جمعه ۱۳ تیر ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
ساعاتی پیش تصاویری منتشر شده که به نظر می‌آید نسل بعدی از تبلت 9.7 اینچی شرکت اپل را نشان می‌دهند. در این عکس‌ها مشاهده می‌شود که در طراحی محصول، تغییرات کوچکی صورت گرفته و مهم‌تر از همه، حسگر تشخیص اثر انگشت معروف اپل نیز به آن اضافه شده است.
تبلیغات

تاچ آیدی، همان سنسور بسیار کارآمدی است که بی‌شک یکی از نقاط قوت بزرگ آیفون 5اس به شمار می‌رود. همان طور که انتظار داشتیم، اپل قصد دارد این فناوری را مطابق سیری که در ابتدا تنها بر روی آیفون عرضه شده بود و سپس به دنیای تبلت‌ها راه یافت، به نسل بعدی آیپد، منتسب به "آیپد ایر 2" اضافه نماید.

با توجه به تصاویری که در ادامه آورده شده، می‌توان پیش بینی کرد که در نسل دوم آیپد ایر خبری از دکمه "قفل چرخش صفحه/ حالت سکوت" نخواهد بود. همچنین ضخامت دستگاه کاهش خواهد یافت و طراحی سوراخ‌های خروجی صدا از بلندگوها دستخوش دگرگونی خواهند شد. یک میکروفونِ اضافه هم در کنار لنز دوربین جلویی دستگاه به چشم می‌خورد. همچنین از این تصاویر استنباط می‌شود که اندازه نمایشگر، حاشیه اطراف آن و احتمالا رزولوشن صفحه تغییری نکرده‌اند.

آیپد ایر جدید، در لحظه‌ی ورود با عرضه عمومی iOS 8 همراه خواهد شد و علاوه بر امکانات جدید این سیستم عامل، به احتمال زیاد از قابلیت تقسیم صفحه برای انجام کارها به صورت همزمان نیز برخوردار خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات