صفحه‌ی نمایش سرفیس‌ پرو 3 تحسین کارشناسان را برانگیخته است

جمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
براساس گزارشی که توسط DisplayMate منتشر شده، صفحه‌ی نمایش تبلت ۱۲ اینچی سرفیس‌پرو ۳  توانسته تحسین کارشناسان را برانگیزد. دیسپلی‌میت صفحه‌ی نمایش این تبلت را که در شاخه ابزارهای هیبریدی قرار می‌گیرد، یکی از بهترین نمونه‌های موجود در بازار برشمرده است.
تبلیغات

 Reymond Soneira، رئیس دیسپلی‌میت در گزارشی که با مضمون بررسی صفحه‌ی نمایش سرفیس‌پرو ۳ منتشر کرده، این محصول را یکی از بهترین و دقیق‌ترین نمونه‌هایی دانست که می‌توان در انواع پلتفرم‌های تلفن‌های‌هوشمند و تبلت‌ها یافت.

وی با مقایسه این صفحه‌ی نمایش با نمونه‌ی مورد استفاده در گلکسی‌تب اس 10.5 اینچی سامسونگ، چنین اظهار نظر کرده است:

صفحه‌ی نمایش 10.5 اینچی مورد استفاده در گکلسی‌تب اس سامسونگ همچنان به‌عنوان بهترین نمونه‌ای که تولید شده نظر بسیاری را به خود جلب کرد، اما صفحه‌ی نمایش سرفیس‌پرو ۳ نیز از منظر کارایی و کیفیت تصویر دارای قابلیت‌های برابری با صفحه‌ی نمایش گلکسی‌تب اس است.

مایکروسافت تبلت سرفیس‌پرو ۳را در ماه ژوئن یعنی اواخر خرداد ماه روانه‌ی بازار کرده است که این تبلت با برخورداری از یک صفحه‌ی نمایش با رزولوشن 2,160 در 1,440 پیکسلی، بهترین صفحه‌ی نمایشی است که تاکنون در تبلت‌های سری سرفیس مورد استفاده قرار گرفته است. این صفحه‌ی نمایش علاوه بر داشتن رزولوشن بالا، دارای فاکتورهای دیگری نیز هست که آن را به یکی از بهترین صفحات نمایش تبدیل کرده است.

دقت و صحت نمایش رنگ‌ها: براساس گزارش دیسپلی‌میت، این تبلت دارای بیشترین دقت در نمایش صحیح رنگ در میان تبلت‌ها و تلفن‌های‌هوشمندی است که تاکنون مورد آزمایش این موسسه‌ قرار گرفته‌ است. دیسپلی‌میت نمایش صحیح رنگ‌ها را یکی از مشخصات اصلی در برتری یک صفحه‌ی نمایش نسبت به رقبا می‌داند.

بهینگی مصرف انرژی: هرچند صفحه‌ی نمایش سرفیس‌پرو ۳ اندازه‌ای 12 اینچی دارد، اما از نظر مصرف انرژی یکی از کم مصرف‌ترین نمونه‌های موجود در بازار است که حتی در مقایسه با بعضی از تبلت‌ها با سایز کوچک‌تر، انرژی کمتری را مصرف می‌کند. برای مثال صفحه‌ی نمایش آیپدایر اپل 66 درصد بیشتر از صفحه‌ی نمایش سرفیس‌پرو ۳ انرژی مصرف می‌کند.

انعکاس صفحه‌ی نمایش: صفحه‌ی نمایش سرفیس‌پرو ۳ در این مورد نیز امتیاز خیلی خوبی را کسب کرده است که جایگاه آن بالاتر از آیپدایر و پایین‌تر از کیندل‌فایر HDX آمازون است. لازم‌به ذکر است که سامسونگ با گلکسی‌تب اس 10.5 اینچی در این فاکتور در رده‌ی نخست قرار گرفته است. هر چه انعکاس نور در صفحه نمایش کمتر باشد، وضوح تصویر مخصوصا در محیط‌های پرنور بیشتر می‌شود.

SurfacePro3Int
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات