تصاویر منتسب به اکسپریا Z3 کامپکت فاش شد

پنج‌شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۲
مطالعه 2 دقیقه
به‌نظر می‌رسد سونی طبق برنامه‌ی خود برای عرضه‌ی دو تلفن‌هوشمند پرچمدار در هر سال عرضه‌ی نسخه‌ی کامپکت را نیز برای نیمه‌ی دوم امسال برنامه‌ریزی کرده است؛ چراکه علاوه بر انتشار تصاویر و اطلاعات مربوط به اکسپریا Z3 کامپکت شاهد انتشار تصاویری منتسب به اکسپریا Z3 کامپکت نیز بوده‌ایم. امروز نیز تصاویری منتسب به این تلفن‌هوشمند منتشر شده است.
تبلیغات

سونی مراسمی را برای 12 شهریور ماه در جریان برگزاری نمایشگاه IFA 2014 برلین تدارک دیده است که به‌ معرفی محصولات و سرویس‌های جدید خود خواهد پرداخت. با نزدیک شدن به این زمان نیز شاهد انتشار تصاویری از تلفن‌های جدید سونی هستیم.

همانطور که در این تصاویر مشاهده می‌کنید، سونی همچنان از سنت طراحی محصولات سری اکسپریا Z خود پیروی کرده و شاهد استفاده از الگوی طراحی مستطیلی شکل در این محصول هستیم. حاشیه‌های بالا و پایین صفحه‌ی نمایش همچنان کمی زیاد بوده و به‌احتمال فراوان شاهد ضدآب و ضد گرد و غبار بودن این تلفن‌هوشمند خواهیم بود. با نگاه به تصاویر پشت Z3 Compact می‌توان وجود لنز‌های سری G سونی را پیش‌بینی کرد که از زمان تولید اکسپریا Z1 شاهد حضور آن در پرچمدارهای سونی هستیم.

SonyXperiaZ3Int

از آنجایی که اکسپریا Z1 Compact با سخت‌افزار مشابه پرچمدار سونی روانه بازار شد و از نظر قدرت سخت‌افزار از تمام می‌نی‌ها بازار قوی‌تر بود، انتظار می‌رود در اکسپریا Z3 کامپکت نیز همچنان شاهد سخت‌افزار برو و قدرتمندی باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات