زوم‌اپ: MobileGo مدیریت هوشمندانه‌تر دستگاه اندرویدی و کنترل از طریق کامپیوتر

پنج‌شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تا کنون اپلیکیشن‌های زیادی برای کنترل دستگاه اندرویدی از طریق کامپیوتر عرضه شده‌اند که هر کدام نقاط قوت و ضعف خاص خود را دارند. در زوم‌اپ امروز قصد داریم یکی از همین اپلیکیشن‌ها به نام MobileGo را به شما معرفی کنیم.
تبلیغات

اپلیکیشن‌هایی مانند Airdroid و Syncios به کاربر این امکان را می‌دهند که در سیستم‌های عامل اندروید و iOS به مدیریت دستگاه از طریق کامپیوتر بپردازند. انجام اموری نظیر مشاهده عملکرد اپلیکیشن‌ها، مشاهده و ارسال پیامک، مشاهده لیست مخاطبان و بسیاری از امور دیگر از جمله امکاناتی است که چنین اپ‌هایی به کاربر ارائه می‌دهند.

اما MobileGo اینجاست تا علاوه بر عرضه تمامی امکانات بالا به مدیریت دستگاه اندرویدی شما نیز بپردازد. یکی از مشکلات گجت‌های هوشمند مشکل کمبود حافظه است. حال با استفاده از MobileGo می‌توانید فایل‌های اضافی را از روی گوشی یا تبلت پاک کرده و منابع اضافی که توسط اپ‌های گوناگون بدون دلیل اشغال شده را نیز آزاد کنید.

mobilegoapp

این ویژگی را می‌توان تنها مزیت MobileGo نسبت به دیگر اپ‌های مشابه دانست. دیگر قابلیت‌های این اپ عبارت‌اند از:

  • افزایش خودکار سرعت دستگاه زمانی که قصد دارید یک بازی سنگین را اجرا کنید. درست است که در این حالت مصرف باتری به حد زیادی افزایش می‌یابد، اما یک تجربه لذت بخش از انجام بازی‌ها را در ذهن کاربر شکل می‌دهد.
  • تهیه فایل‌های پشتیبان از اطلاعات دستگاه، تهیه نسخه پشتیبان از تمامی پیامک‌ها بر روی کامپیوتر
  • نصب و حذف اپلیکیشن‌ها
  • به اشتراک گذاشتن اپ‌ها
  • جابجا کردن فایل‌ها از کامپیوتر به دستگاه

این اپلیکیشن برای سیستم عامل اندروید به صورت رایگان منتشر شده است:

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات