تماشا کنید: سقوط از بلندترین سرسره‌ی آبی جهان

پنج‌شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۳
مطالعه 1 دقیقه
محبوبیت روزافزون پارک‌های آبی در سراسر جهان دست‌اندرکاران ساخت این پارک‌ها را بر آن داشته تا با تغییرات و بهتر کردن مشخصات ابزار‌های موجود، تجربیات بهتری را برای بازدیدکنندگان رقم بزنند. با ما همراه باشید تا نگاهی به مرتفع‌ترین سرسره‌ی آبی جهان داشته باشیم که در پارک ‌آبی شهر کانزاس در حال راه‌اندازی است.
تبلیغات

این سرسره‌ی آبی با برخورداری از ارتفاع بلند و همچنین داشتن یک بلندی دیگر پس از اولین فرود، بیشتر شبیه به ساختار رولرکوسترهایی است که در شهرهای بازی شاهد آن ها هستیم، البته باید شهرهای بازی موجود در کشورمان را فاکتور بگیریم.

مرتفع‌ترین سرسره‌ی آبی جهان در پارک آبی Verruckt شهر کانزاس ایالات متحده طراحی شده است. با توجه به تصاویر و همچنین ویدئوی ثبت شده این پروژه با موفقیت به پایان رسیده و ارتفاع این سرسره که توسط رکوردهای گینس برابر یک ساختمان 17 طبقه برآورد شده، تایید شده است.

ساخت این سرسره‌ی آبی تحولی را در سرسره‌های آبی ایجاد کرده است، بطوریکه طراحی آن بی‌شبهات به رولرکوسترها نیست و درواقع می‌توان این سرسره را ساخته شده با الگویی شبیه به این ابزار‌ها تصور کرد.

لینک دانلود ویدئو

شاید دانستن جزئیات مربوط به ویژگی‌های این سرسره‌ی آبی برایتان جالب توجه باشد. در شیب اولیه این سرسره که 60 درجه است، کاربران سرعتی بالغ بر 100 کیلومتر بر ساعت را خواهند داشت که منتهی به بی‌وزنی خواهد شد، هرچند در این بین نکات ایمنی نیز در نظر گرفته شده تا سلامتی کاربران به‌خطر نیفتد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات