تماشا کنید: خلق تصاویری خارق‌العاده با اتصال دوربین GoPro به چرخ اتومبیل در حال حرکت

پنج‌شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۲:۱۸
مطالعه 2 دقیقه
دوربین‌های تولیدی GoPro قابلیت‌هایی چون سایز کوچک و مقاومت بالا دارند که آن‌ها را به گزینه‌ی مناسبی برای ثبت تصاویر اکشن یا ورزشی می‌کند. در واقع دوربین‌های GoPro قادر به ثبت تصاویر سریع متحرکی هستند که دوربین‌های معمولی به سختی توان ضبط آن‌ها را دارند. اما یکی از کاربران شبکه‌ی Vimeo دوربین خود را به چرخ اتومبیل متصل کرده که با حرکت خودرو تصاویر جالب توجه و زیبایی ثبت شده است.
تبلیغات

GoPro کمپانی‌ آمریکایی است که دوربین‌های خاصی تولید می‌کند که مخاطب آن‌ها عموما ورزشکاران هستند. این دوربین‌ها در ضبط صحنه‌های اکشن نیز خوب عمل می‌کنند. از آنجایی که دوربین‌های GoPro از ویژگی‌های چون وزن کم، مقاومت بالا، قابلیت اتصال به کلاه بهره می‌برند، استفاده از آن‌ها در شرایط مختلف نیز بسیار آسان می‌شود. همچنین می‌توان این دوربین‌ها را به پهپادها، هواپیماها، خودروها، قایق‌ها، دوچرخه‌ها و هر آنچه که می‌توان تصور کرد، متصل کرد. دوربین‌های GoPro با بهره‌گیری از لنز‌های عریض جالبی را ذخیره می‌کنند.

Ryan Fox یکی از کاربران شبکه‌ی Vimeo است که در یک شب تاریک پیش از آغاز گشت‌و‌گذار در سطح شهر، دوربین GoPro‌ خود را به چرخ خودرو متصل کرده و سپس آغاز به حرکت کرده است. با توجه به قرارگیری دوربین در مرکز رینگ، باحرکت خودرو نور اطراف بصورت استوانه‌ای از نورهای رنگارنگ زیبا در فیلم ثبت شده است.

در صورتی که فردی اطلاع از نحوه‌ی ساخت این ویدئو نداشته باشد، با آگاهی از نحوه‌ی ضبط این ویدئو و سادگی پروسه‌ی ساخت متعجب خواهد شد. در ادامه می‌توانید این تصاویر را به‌نظاره بنشینید:

دانلود ویدئو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات