یخچال خورشیدی همراه

چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
رفتن به پیک‌نیک یا مسافرت‌های کوتاه یکی از پرطرفدارترین تفریحاتی است که مردم سراسر دنیا را به حرکت وامی‌دارد. اما نگه‌داری مواد غذایی و نوشیدنی‌های گوناگون در یک دمای مناسب و قابل مصرف اغلب مشکل‌زا می‌شود. اما به قول مثلی که چند سال بیشتر از عمرش نمی‌گذرد: «هیچ مشکلی نیست که برای حل آن گجتی وجود نداشته باشد»!
تبلیغات

برخی حفاظت از محیط زیست را در بازیافت زباله و مواد پلاستیکی می‌بینند، بعضی استفاده از خودروهای الکتریکی. سازندگان این گجت دوست داشتنی و خوش ساخت هم سعی کرده‌اند با بهره گیری از انرژی پاک خورشیدی، هم محیط را پاگ نگه‌دارند، هم کار مشتریانش را راه بیاندازند.این وسیله افزون بر انرژی خورشید، از طریق برق ۱۲ ولت AC ماشین هم قابل استفاده است که آن را برای استفاده درون خودرو برای حمل و نقل مواد بعد از خرید، یا در طول راه رسیدن به مقصد، بسیار ایده‌آل می‌کند.

Solar-Fridge21

از این محصول تاشو و فوق‌العاده قابل حمل، می‌توان به عنوان فریزر، یخچال یا گرمکن استفاده کرد. صفحات خورشیدی نصب شده بر روی گجت، قابلیت جدا سازی دارند، بنابراین در هنگام جا به جایی با خودرو، می‌توان صفحات را مقابل پنجره قرار داد تا باتری لیتیوم-یونی دستگاه را شارژ کند. این یخچال خوش رنگ در دو اندازه گوناگون وارد بازار خواهد شد و به عنوان هدیه به کاربران گجت‌دوست، دو درگاه USB را نیز بر روی خود جای خواهد داد تا بتوانید از آن‌ها برای شارژ تلفن هوشمند یا تبلت استفاده کنید.

Solar-Fridge1

کمپانی سازنده محصول که The Albuquerque نام دارد، کمپینی در سایت ایندیگو ایجاد کرده که تا به حال 122,400 دلار سرمایه جذب کرده است. قیمت مدل کوچک‌تر 199 و برای مدل بزرگ 499 دلار تعیین شده است که باور کنید یا نه، نسبت به محصولات دیگر با کارایی مشابه، بسیار منصفانه‌تر است.مشتریان خارجی از اغلب کشورهای جهان، می‌توانند با پرداخت بهای مذکور، به علاوه 89 دلار هزینه ارسال، یخچال همراه خود را درب منزل تحویل بگیرند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات