وان پلاس به دنبال ساخت تبلت است

پنج‌شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی چینی وان‌پلاس با تلفن هوشمند وان‌پلاس وان بر سر زبان‌ها افتاد. اما گویا فعالیت این کمپانی به ارائه یک تلفن قدرتمند با قیمت بسیار خوب ختم نشده و به زودی یک تبلت با نام وان‌پلاس تب را معرفی خواهد کرد.
تبلیغات

کمپانی وان پلاس چندی پیش یک تلفن اندرویدی مبتنی بر رام سایانوژن‌مود را روانه بازار کرد. این تلفنِ قدرتمند و زیبا اما ارزان‌قیمت، توجه بسیاری را به سمت خود جلب کرد. موفقیت تلفن وان پلاس وان بدان معنی نیست که این کمپانی چینی دست از کار برداشته و به ارائه یک تلفن بسنده کند. شایعات جدید حاکی از آنند که کمپانی وان‌پلاس در حال کار بر روی دستگاه جدیدی است.

این اطلاعات از نسخه آلفای وب‌سایت این کمپانی فاش شده، جایی که یک بخش اختصاصی در آن به ابزاری به نام OnePlus Tab اختصاص یافته بود. براساس پست evleaks، اسکرین‌شات زیر را در تاریخ ۲۹ جولای، یعنی چند روز پیش ثبت شده است.

oneplus-tab-leak

هنوز هیچ اطلاعاتی از مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این محصول در دست نیست اما با توجه به آنچه در تلفن خوش قیمت وان‌پلاس وان از این کمپانی چینی دیدیم انتظار می‌رود تبلت سایانوژنی وان‌پلاس تب نیز بتواند مورد استقبال کاربران قرار گیرد.

نظر شما درباره این محصول چیست؟ به نظرتان تبلت وان‌پلاس تب چه ویژگی‌هایی خواهد داشت؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات