دن ماکوسکی، مدیر پروژه‌ی Ara، گوگل را ترک کرد

پنج‌شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۰
مطالعه 1 دقیقه
پروژه‌ی Ara یکی از پروژه‌های خلاقانه‌ی گوگل است که هدف از آن عرضه‌ی تلفن‌های‌هوشمند ماژولار می‌باشد. با استفاده از این فناوری دیگر در زمان قدیمی شدن تلفن‌هوشمند خود نیازی به خرید یک تلفن‌هوشمند نبوده و می‌توان قطعات مورد نیاز را تعویض کرد.
تبلیغات

با استفاده از تلفن‌های‌هوشمند تولید شده تحت پروژه‌ی Ara می‌توان تمامی ماژول‌های گوشی خود را چون پردازنده، صفحه‌ی نمایش و باتری به راحتی تعویض کرد.

یکی از افرادی که نقش پررنگی در پیشرفت این پروژه داشته، Dan Makoski است که گوگل را ترک کرده است. وی فعالیت خود را با تیم ATAP که در زمان آغاز به کار زیر پرچم موتورولا بود، آغاز کرد. با اتمام قرارداد دوساله‌ی ماکوسکی، وی ATAP را که هم‌اکنون زیر نظر گوگل به فعالیت می‌پردازد، ترک کرده است. هنوز مشخص نیست که آیا وی امکان ادامه‌ی همکاری با گوگل را داشته یا خیر؟ وی پس از گوگل راهی کمپانی Capital One شده تا تغییراتی را در نحوه‌ی مدیریت منابع مالی در بانک‌ها ایجاد کند.

ماکوسکی در پروژه‌ی Ara به‌عنوان مدیر پروژه مشغول به‌کار بود که با ترک گوگل، یکی از حیاتی‌ترین جایگاه‌ها در این پروژه خالی می‌ماند. یقیناً پروژه‌ی Ara بدون حضور ماکوسکی نیز به راه خود ادامه خواهد داد، اما تغییرات در مسیر پروژه یکی از اصلی‌ترین مواردی است که باید به انتظار آن بنشینیم. همچنین با ترک ماکوسکی شاید در آینده شاهد ترک سایر اعضای این تیم نیز باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات