تماشا کنید: آگهی ویدئویی جدید مایکروسافت برای نمایش توانایی کورتنا در مقابل سیری

دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت امروز آگهی ویدئویی را منتشر ساخته که طی آن سیستم‌صوتی‌هوشمند خود، کورتنا را با سیستم صوتی‌هوشمند اپل، سیری مقایسه کرده است که طی آن به نمایش ضعف سیری در اجرای دستورات صادر شده پرداخته است.
تبلیغات

ویدئوی تبلیغاتی مایکروسافت Happy Anniversary نام‌گذاری شده است که در آن از یک تلفن‌هوشمند لومیا 635 که شامل ویندوزفون 8.1 و طبیعتاً کورتنا است، استفاده شده است. گوینده‌ی این ویدئو با صدور دستوری از کورتنا می‌خواهد تا در زمان تماس همسرش به وی یادآوری کند تا تولد وی را تبریک گوید که در این لحظه کورتنا این موضوع را اسکجول کرده و کاربر را از ثبت این یادآوری آگاه می‌سازد، در حالی که سیری با اظهار تاسف خود را قادر به ثبت چنین یادآوری نمی‌داند.

گوینده‌ی ویدئو بار دیگر درخواستی را مبنی برثبت یک یادآوری صادر می‌کند. این یادآوری در مورد خرید گل در زمانی است که کاربر در نزدیکی یک مغازه‌ی گل فروشی است. هرچند کورتنا بار دیگر با تصدیق دستور، این یادآوری را ثبت می‌کند، اما سیری برای بار دوم از ثبت آن عاجز می‌شود. سپس کورتنا با یادآوری ساعات اوج ترافیک، به کاربر تذکر می‌دهد که برای زود رسیدن باید هم اکنون به سمت مقصد حرکت نماید. پس از مجموعه‌ی این تعاملات، سیری با ادای جمله‌ی Now that is a smart phone آگهی ویدئویی را پایان می‌دهد.

لینک دانلود ویدئو

این اولین باری است که مایکروسافت سیستم‌ هوشمند صوتی جدید خود، کورتنا را در مقابل سیری قرار می‌دهد. کورتنا برای اولین بار در جریان کنفرانس بیلد مایکروسافت در کنار ویندوزفون 8.1 معرفی شد. این دستیار صوتی هوشمند قادر است تا یادآوری‌هایی را با توجه به مکان‌ها و اشخاص ثبت نمایند. گفته‌های مقامات مایکروسافت حکایت از این دارد که یکی از اهداف این کمپانی تقویت بیش از پیش کورتنا است تا این سیستم را بدل به قدرتمندترین سیستم صوتی بین پلتفرم‌های تلفن‌هوشمند نمایند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات