زوم‌اپ: اپلیکیشن‌های پیشنهادی شما (هفته اول مردادماه)

یک‌شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
دسترسی به اپلیکیشن‌های ایده‌آل و کاربردی، در بازار متنوع نرم‌افزار‌ها کار آسانی نیست. در این مقاله با مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌ها آشنا خواهید شد که به شما در داشتن گجتی کاربردی‌تر کمک خواهند کرد. با بخش دیگری از زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

زوم‌اپ هفتگی در روزهای یک‌شنبه منتشر شده و پیشنهادهای شما می‌پردازد. در ادامه با ۴ اپلیکیشن پیشنهادی کاربران، همراه زومیت باشید.

اگر اپلیکیشن کاربردی و خوبی می‌شناسید آن را از طریق ایمیل‌آدرسبه ما معرفی کنید.

پارکبان

پارکبان ساده‌ترین راه یافتن خودرو محسوب می‌شود. این اپلیکیشن از GPS دستگاه شما برای به یاد آوردن مکانی که خودرو را پارک نموده‌اید استفاده می‌کند. تنها با فشار یک کلید می‌توانید به سوی خودروی خود هدایت شوید.

پارکبان علاوه بر این، برای به یادآوری مکان هتل، جایی که چادر زده‌اید، محلی که قایق خود را بسته‌اید یا دوچرخه خود را قفل کرده‌اید، ایستگاه اتوبوس یا هر نقطه‌ای که دوست دارید، مناسب است.

Parkban

اپلیکیشن پارکبان را اجرا کنید و مکان پارک خودرو را روی نقشه نشانه‌گذاری کنید. حالا موقعیت خودروی خود را روی نقشه بیابید تا بهترین مسیر پیاده از مکان کنونی تا مکان پارک را مشاهده نمایید.

اپلیکیشن پارکبان توسط آقای نیما به زومیت معرفی شده است.

SuperPhoto

SuperPhoto اپلیکیشنی برای ویرایش و رنگ‌آمیزی عکاس‌ها است. این نرم‌افزار مدتی است که به طور رایگان عرضه شده است. آنچه SuperPhoto را از سایر اپلیکیشن‌های مشابه متمایز می‌کند، افکت‌ها و قابلیت‌های جالب و کمی متفاوت‌تر آن است.

SuperPhoto

به کمک این اپلیکیشن می‌توانید تصاویر مختلف را با یکدیگر ترکیب نموده و جلو‌ه‌های بصری جالبی خلق کنید.

اپلیکیشن SuperPhoto توسط آقای ابوالفضل فلاح به زومیت معرفی شده است.

Pixlet

اپلیکیشن ایرانی پیکسلت ابزاری برای ویرایش عکس با قابلیت‌های منحصر بفرد می‌باشد.شما می‌توانید عکس‌ خود را انتخاب کرده و شروع به ویرایش آن نموده و پس از ویرایش عکس‌ها را از طریق پست الکترونیک و شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. با پیکسلت ابزارهای خاص و هوشمندی در اختیار شما خواهد بود تا در کمترین زمان تصاویر خود را با زیبایی ویرایش کنید.

برخی از فیلترهای موجود در پیکسلت عبارتند از: Linear ،Vignette ،Instant ،Process ،Transfer ،Sepia ،Chrome ،Fade ،Curve ،Tonal ،Noir ،Mono ،Invert

Pixlet

اپلیکیشن Pixelt توسط آقای نارویک آقامالیان، توسعه‌دهنده آن به زومیت معرفی شده است.

InfoCar

اینفوکار یکی از تخصصی‌ترین پایگاه‌های خرید و فروش خودرو و معرفی صنایع وابسته خودرویی ایران می‌باشد که همواره با معرفی خدمات و محصولات فعالان حوزه خودرو و صنایع وابسته، نقش مؤثری در موفقیت کسب‌ و کار آن‌ها داشته است. به کمک این اپلیکیشن می‌توانید اخبار و اطلاعات بازار خودروی ایران را دنبال کنید.

برخی از امکانات ویژه در اینفوکار عبارتند از قیمت روز و مشخصات خودرو، اخبار خودرویی و ترافیک تهران.

InfoCar

اینفوکار نیز توسط آقای نارویک آقامالیان توسعه‌دهنده آن به زومیت معرفی شده است.

این اپلیکیشن‌ها را دانلود نموده و تجربه کاربری خود را با ما در میان بگذارید. اگر اپلیکیشن خوبی می‌شناسید آن را از طریق آدرسبه ما معرفی و لینک آن را برای زومیت ارسال کنید. برای بهتر شدن زوم‌اپ نظرات خود را با ما مطرح نمایید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات