تصاویر Moto X+1 فاش شد: ابعاد بزرگ‌تر و فریم آلومینیومی

یک‌شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
اخیراً شایعات در مورد نسل بعدی موتو ایکس موتورولا که با نام Moto X+1 شناخته می‌شود، افزایش یافته است. روز گذشته نیز تصاویری منتسب به این تلفن‌هوشمند منتشر شد که نشان از بکارگیری فریم آلومینیومی در کنار قابی با طرح چوب در پشت آن دارد. در صورت صحت تصاویر منتشر شده، می‌توان چنین استنباط کرد که این نسخه مربوط به نمونه‌ی پیش‌تولید است.
تبلیغات

تلفن‌هوشمندی که در تصویر ملاحظه می‌کنید، بسیاری از ویژگی‌های طراحی موتو ایکس را به عاریه گرفته و تنها تفاوت آن بزرگ‌تر شدن ابعاد این گوشی است. البته پیروی از اصول طراحی موتو ایکس نیز چندان دور از ذهن نیست، چراکه این تلفن‌هوشمند بارها توسط منتقدین به‌دلیل برخورداری از الگوی دست‌گیر و ارگونومی راحت آن برای استفاده مورد تحسین قرار گرفته بود که انتظار می‌رود نسخه‌ی 5.2 اینچی نیز علی‌رغم بزرگ شدن سایز، همچنان از این ویژگی‌ها برخوردار باشد. به‌نظر می‌رسد موتورولا بلندگو را در این نسخه به قسمت جلوی گوشی انتقال داده است، در حالی که در نسخه‌ی پیشین شاهد قرار گرفتن آن در پشت گوشی بودیم. شیار عریض بزرگ در قسمت بالا نیز متعلق به اسپیکر مخصوص مکالمات است.

MotoX1Int

همانطور که در تصویر پشتی از موتو X+1 مشاهده می‌کنید، حلقه‌ای گرد سنسور دوربین وجود دارد که به‌نظر دربردارنده‌ی دو فلاش ال‌ای‌دی است. براساس اطلاعاتی که توسط فاش‌کننده‌ی این تصاویر منتشر شده، این تلفن‌هوشمند فاقد اسلات میکرو SD خوانده شده است. با توجه به پشتیبانی از میکرو SD در نسخه‌ی LTE موتو جی و موتو ای، شاید نبود چنین امکانی را در موتو X+1 بتوان به‌عنوان یک نقطه ضعف برشمرد.

از جمله‌ی سایر مشخصات این تلفن‌هوشمند می‌توان به بهره‌گیری از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 800، صفحه‌ی نمایش 5.2 اینچی فول‌اچ‌دی، حافظه‌ی داخلی 32 گیگابایتی، دوربین 12 مگاپیکسلی و باتری با ظرفیت 2,900 میلی‌آمپر ساعت اشاره کرد. براساس پیش‌بینی‌های EVLeaks@ موتورولا در نظر دارد تا گزینه‌های طبیعی موجود برای استفاده در ظاهر این گوشی را افزایش دهد که شامل موادی چون چرم، چوب و همچنین بامبو خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات