زوم اپ: How to Focus اپلیکیشن دیگری از Udemy برای تمرکز بیشتر بر کارها

پنج‌شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۴
مطالعه 2 دقیقه
پیش‌تر در زومیت به معرفی اپلیکیشن آموزشی Udemy پرداختیم. در زوم اپ امروز قصد داریم یک اپلیکیشن دیگر از این وب‌سایت را معرفی کنیم. اپلیکیشنی با ویدیوهایی که می‌توانند به شما برای تمرکز بیشتر بر روی کارهایتان کمک کنند.
تبلیغات

اگر از طرفداران دوره‌های آموزشی رایگان آنلاین باشید، حتما با وب‌سایت و اپلیکیشن Udemy که پیش‌تر در زوم‌اپ به معرفی آن پرداختیم آشنایی دارید. Udemy یک اپلیکیشن اصلی دارد که از طریق آن می‌توانید به تمام دوره‌های ویدیویی دسترسی پیدا کنید. اما یکی از جذاب‌ترین دوره‌های ویدیویی این وب‌سایت مربوط به روش‌های تمرکز بر کارها و ترک عادات بد در مطالعه و انجام کارها است. از این رو اپلیکیشنی با نام How to Focus برای تلفن های هوشمند وجود دارد که کاربر از طریق آن می‌تواند به این ویدیوها به صورت آنلاین و آفلاین دسترسی داشته و با تماشای آن ها بتواند بهینه‌تر کار کرده و تمرکز کردن بر امور مختلف را فرا گیرد.

howtofocus-mid

شما می‌توانید این ویدیوهای بی نظیر را به صورت مجزا دانلود کرده یا آنها را به صورت آنلاین استریم و تماشا کنید. همچنین اگر بخواهید همه آنها را دانلود کرده و آفلاین تماشا کنید کافی است در صفحه اصلی علامت دانلود بالای صفحه را لمس کنید تا ویدیوها به ترتیب دانلود شوند.  ممکن است در هنگام تماشای این ویدیوها برایتان کاری پیش بیاید و مجبور شوید ادامه آن را به زمان دیگری موکول کنید. کافی است ویدیوی در حال پخش را متوقف سازید. دفعه بعد خود اپلیکیشن می‌داند تا کجا فیلم را دیده‌اید و به شما پیشنهاد می‌دهد که تماشای ویدیوی آموزشی را ادامه دهید.

برای دانلود ویدیوها امکان استفاده از اتصال دیتا به صورت پیش‌فرض وجود ندارد و چنانچه بخواهید حتی با اتصال دیتای تلفن خود نیز ویدیوها را دانلود و تماشا کنید باید در بخش تنظیمات در جلوی عبارت مربوط به این موضوع تیک قرار دهید.

این اپلیکیشن برای اندروید و iOS ارائه شده و کاربران سایر پلتفرم‌ها یا حتی آنهایی که تلفن هوشمند ندارند، می‌توانند از طریق وب‌سایت Udemy به این ویدیوها دسترسی داشته باشند.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات