باز کردن قفل گوشی هوشمند با استفاده از خالکوبی موقت روی پوست

چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
موتورولا با همکاری یک شرکت به نام VivaLnk یک تتو (خالکوبی) موقت را توسعه داده که با استفاده از آن می‌توان بدون نیاز به پین کد، قفل گوشی را باز کرد.
تبلیغات

 برای استفاده از این شیوه کافی است تتو را بر روی پوست خود بچسبانید و پس از آن هربار که نیاز به باز شدن قفل گوشی داشتید دستگاه را بالای تتو بگیرید؛ صفحه بصورت خودکار باز خواهد شد. مسلما این شیوه‌ی باز کردن قفل گوشی برای برخی افراد بسیار جذاب‌تر از الگوها و پین‌کدها و حتی شناسایی چهره است. 

اگر مایل باشید از نظر فنی نحوه‌ی عملکرد این تتو را بدانید باید به شما بگوییم که این تتو در حقیقت یک تراشه‌ی فوق‌باریک NFC را در دل خود قرار داده که با مواد چسبنده‌ی غیرحساسیت‌زا که تاییدیه‌های پزشکی لازم را دارند ترکیب شده است. یک بسته‌ی ده تایی از این تتوها با قیمت ده دلار در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

موتورولا چنین اظهار می‌کند که این تتوها در مقابل آب و برای استفاده در انواع ورزش‌ها از جمله شنا مناسب بوده و هرکدام حداقل ۵ روز همراه شما باقی خواهد ماند. بنابراین در حالت خوش‌بینانه، بسته‌ی ده تایی این محصول برای حدود یک ماه و نیم استفاده شما را همراهی خواهد کرد.

شایان ذکر است که این تتوها در حال حاضر تنها با گوشی Moto X موتورولا سازگاری دارند. در اصل برای آزمایش محصولی که همچنان امتحان خود را پس نداده، محدود نگاه داشتن مشتریان هدف در مرحله‌ی اول بهترین اقدام است.

بنابراین اگر هر گوشی اندرویدی دیگری غیر از Moto X داشته باشید هم همچنان ملزم به استفاده از شیوه‌های سنتی باز کردن قفل دستگاه خواهید بود.

اگرچه شاید در ویدیوی تبلیغاتی ارائه شده به نظر برسد که تیم سازنده‌ی این قطعه تلاش ویژه‌ای برای طراحی جذاب آن داشته‌اند، اما نتیجه‌ی نهایی بیشتر شبیه به یک ضایعه‌ی پوستی ناخوشایند بوده که لازم است آن را به دکتر نشان دهید!

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات