آگهی تبلیغاتی جدید سامسونگ به نمایشگر بزرگ آیفون 6 اشاره می‌کند!

سه‌شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۴
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ همواره سعی کرده در آگهی‌های تبلیغاتی متعددی کاربران آیفون را هدف قرار داده و آنها را به طرق مختلف قانع کند تا تلفن‌های گلکسی این کمپانی را خریداری کنند.
تبلیغات

سامسونگ علاقه زیادی به این دارد که در آگهی‌های تبلیغاتی ویدئویی‌اش به سراغ مشتریان اپل و طرفداران iOS برود. غول کره‌ای سعی دارد تا همیشه خود را یک قدم جلوتر از اپل نشان دهد. در جدیدترین تبلیغ ویدیویی گوشی سامسونگ گلکسی اس 5 سامسونگ حتی منتظر ارائه آیفون 6 ننشسته و پیش از معرفی آن، قابلیت‌های پرچمدار خود را به رخ کشیده است. حتی شایعات مربوط به آیفون بعدی نیز از تیغ تبلیغات سامسونگ در امان نیستند!

مکالمه دو دوست در این ویدیو به این صورت شروع می‌شود:

نفر اول: «هی رفیق... ممکنه آیفون بعدی نمایشگر بزرگ‌تری داشته باشه»نفر دوم: «هنوز بزرگش نکردن؟!»

تمام آن چیزی که در این آگهی می‌بینیم در همین دیالوگ نهفته است. شایعات حاکی از این هستند که نسخه بعدی آیفون با نمایشگر بزرگ‌تری روانه بازار خواهد شد. در همین راستا تصاویر مختلفی از بدنه آیفون 6 فاش شده‌اند که احتمال صحت این موضوع را دوچندان می‌کنند.

بنابراین سامسونگ تلاش کرده تا پیش از آن که آیفون 6 با نمایشگر بزرگ‌تر معرفی شده و این موضوع به یکی از نکات مورد تاکید اپل در تبلیغاتش بدل شود، آن را امری ساده جلوه دهد که پیش‌تر در تلفن‌های سامسونگ وجود داشته است. این آگهی می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد و نظر بسیاری را تغییر دهد، چرا که با شعار سامسونگ در معرفی پرچمداران جدیدش (The Next Big Thing is here) هم تطابق دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات