آیا HTC علاوه بر نسل بعدی نکسوس، دو تبلت دیگر را نیز معرفی خواهد کرد؟

سه‌شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
سه سال از آخرین حضور اچ‌تی‌سی در بازار تبلت‌ها می‌‌گذرد و در این سه سال، روند رو به رشد این بازار، غول تایوانی را برای حضور دوباره و مقتدرانه‌تر برای کسب جایگاهی در این بازار اغوا نموده است. در آخرین شایعاتی که حول محور تایوانی‌ها به گوش می‌رسد، اچ‌تی‌سی علاوه بر تولید نسل بعدی نکسوس، معرفی و عرضه دو تبلت دیگر را نیز در برنامه‌های خود دارد. برای اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید.
تبلیغات

 هر چند،‌ یکی دو سال اخیر به لحاظ مالی،‌ آنطور که باید و شاید به مذاق تایوانی‌ها خوش نبوده و ضررهای متوالی نفس مدیران این شرکت را گرفته بود، ولی با بازگشت دوباره این شرکت به سوددهی و اعتبار و شهرتی که حالا این شرکت به سبب تولید محصولات با کیفیت و درخشان در کارنامه خود ثبت کرده، هیچ بعید نیست که در آینده نزدیک شاهد حضور اچ‌تی‌سی در بازار تبلت‌ها باشیم.

به گفته Eveleaks که اکنون دیگر به عنوان یک منبع معتبر در پخش و فاش کردن مشخصات محصول‌ها و خبرهای مهم قبل از انتشار رسمی آن‌ها، شهرت دارد، اچ‌تی‌سی می‌خواهد دو تبلت دیگر را غیر از نسل بعدی نکسوس که احتمالا نکسوس 8 یا 9 یا  همان Volantis/Flounder نام خواهد گرفت روانه بازار کند.

به علاوه پیش نمایش گوگل در کنفرانس توسعه‌دهندگان I/0 نیز بر وجود یک تبلت جدید دامن می‌زند. ما تاکنون می‌دانیم که این تبلت احتمالا از تراشه K1 انویدیا به همراه 64 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار خواهد بود و البته شایعات دیگری نیز که از وجود 5 گیگابایت RAM شنیده می‌شد، حقیقت ندارد. 

اما تبلت‌های دیگری که ظاهرا اچ‌تی‌سی آن‌ها را نیز در برنامه‌های خود دارد، با نام T9 و T12 شناخته می‌شوند. تبلت‌هایی که احتمالا در اندازه‌های 9 و 12 اینچی بهره‌مند خواهند بود و در صورت صحت این شایعه، نشان دهنده آن است که اچ‌تی‌سی فعلا برنامه‌ای برای بازار پرطرفدار تبلت‌های 10 اینچی ندارد. همچنین فعلا اطلاعی از تراشه به کار رفته در این محصولات نیست و هنوز معلوم نیست که کوالکوم Snapdragon 805 یا تگرا K1 انویدیا، در قلب این تبلت‌ها قرار خواهند گرفت. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات