اکسپریا Z3x سونی با اندروید L فاش شد

دوشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۷
مطالعه 1 دقیقه
به‌نظر می‌رسد پس از معرفی نسل جدید پرچمدار سونی یا به‌عبارت دیگر پرچمدار نیمه‌ی دوم سال 2014 سونی، شاهد عرض اندام یک تلفن‌هوشمند دیگر با نام اکسپریا Z3x در اولین روز‌های سال ۲۰۱۵ خواهیم بود که با تمرکز روی قابلیت‌های دوربین روانه‌ی بازار خواهد شد.
تبلیغات

 همانطور که گفتیم، اکسپریا Z3x سونی با تمرکز روی قابلیت‌های دوربین عرضه شده و شماری از تجهیزات جانبی برای بکارگیری در زمینه‌ی عکاسی نیز با آن همراه خواهد شد.

براساس شیده‌ها اکسپریا Z3x سونی همراه با یک صفحه‌ی نمایش 6.14 اینچی با رزولوشن 2,560 در 1,152 پیکسل و تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 810 کوالکام که در فرکانس کاری 2.86 گیگاهرتزی کار خواهد کرد.

اسنپ‌دراگون 810 تراشه‌ی 64 بیتی کوالکام است که به‌همراه پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو 430 در Z3x استفاده خواهد شد. همچنین از سایر مشخصات سخت‌افزاری این تلفن‌هوشمند می‌توان به حافظه‌ی رم ۲ گیگابایتی و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قابلیت افزایش از طریق اسلات میکرو SD اشاره کرد.

با توجه به پررنگ بودن قابلیت‌های دوربین در این محصول، به‌نظر می‌رسد سونی سنسور جدید Exmor RS خود را که بنابر شنیده‌ها رزولوشنی برابر 22 مگاپیکسل دارد، در این تلفن‌هوشمند تعبیه خواهد کرد. همچنین گفته می‌شود این تلفن‌هوشمند با اندروید L‌ همراه خواهد شد.

با توجه به اینکه به احتمال فراوان شاهد معرفی اکسپریا Z3 در IFA 2014 باشیم، به‌نظر می‌رسد اکسپریا Z3x نیز در نمایشگاه CES 2015 یا کنفرانس موبایل بارسلون معرفی شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات