گلکسی نوت 4 با صفحه نمایش منعطف، بدنه فلزی و دوربین 16 مگاپیکسل OIS عرضه می‌شود

دوشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
با نزدیک شدن به نمایشگاه IFA 2014، شایعات پیرامون فبلت جدید سامسونگ نیز قوت می‌گیرد. امروز نیز یک رسانه‌ی کره‌ای شایعات جذابی را در رابطه با گلکسی نوت 4 منتشر کرده است. گفته می‌شود که سامسونگ در این تلفن از صفحه نمایش خمیده بهره خواهد برد.
تبلیغات

کمی پیش در زومیت خواندید که مدیران بخش موبایل سامسونگ به دلیل عملکرد ضعیف خود و فروش کمتر از انتظار تلفن‌های هوشمند سری گلکسی این شرکت، پاداش دریافتی خود را به ارزش ۲ میلیون دلار به شرکت باز گرداندند و وعده دادند که تمام تلاش خود را در طراحی تلفن بعدی خود بکار خواهند گرفت.

حال رسانه‌ی کره‌ای ET News گزارش داده است که تلفن گلکسی نوت ۴ از بدنه‌ی فلزی (به جای پلاستیک) بهره خواهد برد. اما این تنها نکته عجیب در باره گلکسی نوت ۴ نیست و در ادامه گزارش آمده است که این تلفن به صفحه نمایش منعطف و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. انتظار می‌رود سنسور دوربین همان ایسوسل بکار رفته در گلکسی اس ۵ باشد با این تفاوت که سامسونگ لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) را به آن اضافه کرده است.

پیش از این شاهد شایعات بسیاری در باره نسخه جدیدی از Galaxy S5 Prime با بدنه‌ی فلزی و صفحه نمایش QHD بودیم و حالا با مطرح شدن این شایعات جدید درباره گلکسی نوت ۴، احتمال اینکه سامسونگ بخواهد در طراحی محصولات جدیدش تجدیدنظر کند و کیفیت ساخت متفاوتی را در پرچمدارانش ارائه کند، افزایش می‌یابد.

گزارش‌هایی نیز به گوش می‌رسد که سامسونگ در کنار گلکسی نوت ۴ با بدنه‌ی فلزی، نسخه پلاستیکی این تلفن را نیز با نام Note 4 Neo روانه بازار خواهد کرد. این تلفن از مشخصات سخت‌افزاری نسبتا ضعیف‌تری بهره می‌برد و قیمت آن نیز ارزان‌تر خواهد بود.

گلکسی نوت ۳ به صفحه نمایش ۵.۷ اینچ مجهز شد انتظار می‌رود سایز صفحه نمایش در گلکسی نوت ۴ نیز در همین حد باقی بماند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات