معرفی گوشی جدید اچ‌تی‌سی وان M8 دوسیم‌کارته: دو گوشی در یک پرچمدار

دوشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
شرکت اچ‌تی‌سی مدل دوسیم‌کارته پرچمدار خود، اچ‌تی‌سی وان M8 را معرفی کرد. اچ‌تی‌سی وان M8 دوسیم‌کارته با امکان مدیریت یکپارچه دو سیم‌کارت مختلف در یک دستگاه قدرتمند و خوش‌ساخت می‌تواند بسیاری از علاقه‌مندان به تلفن‌هایی با دو درگاه سیم کارت را به خود جلب کند.
تبلیغات

انعطاف‌پذیری محفظه سیم‌کارت دوم وان ام 8 دوسیم‌کارته برای آن دسته از افرادی که سفرهای کاری زیادی را تجربه می‌کنند موقعیتی فراهم می‌کند تا از امکانات اپراتور‌های داخلی هر کشور بهترین استفاده را ببرند و با مناسب‌ترین شرایط از مکالمات تلفنی و بسته‌های اینترنتی استفاده کنند.

نیراج ست، مدیر بازاریابی اچ‌تی‌سی در خاورمیانه و آفریقا در این باره گفت:«وقتی اسمارت‌فونی به خوبی اچ‌تی‌سی وان M8 باشد، دستگاه دیگری جای آن را نخواهد گرفت. با عرضه اچ‌تی‌سی وان M8 دوسیم‌کارته، همه می‌توانند با بهترین گوشی هوشمند موجود در بازار همزمان از چند اپراتور استفاده کنند؛ بدین معنا که هنگام سفر مجبور نیستید بلندگوهای HTC BoomSound را کنار بگذارید یا به دوربینی کمتر از دوربین دوتایی UltraPixel قانع شوید.

اچ‌تی‌سی وان M8 دوسیم‌کارته مجهز به تمامی امکاناتی است که اچ‌تی‌سی وان M8 در خود دارد. از جمله ویژگی‌های این گوشی، می‌توان به این موارد اشاره کرد: بدنه فلزی پرداخته‌شده، ساختار منحنی‌ای که به راحتی در دست جای می‌گیرد و صدای پرکیفیت توسط بلندگوهای دوقلوی قوی BoomSound.

HTC-One-M8-DualSIM

این گوشی، همچنین مجهز به عملکرد پیشرفته دوربین دوتایی با تکنولوژی HTC UltraPixel است. برای آنهایی که دوست دارند در هر جایی به کارهایشان بپردازند، در اچ‌تی‌سی وان M8 دو‌سیم‌کارته، HTC Sense 6 علاوه بر کارایی‌های قبلی‌اش از Microsoft Exchange و Microsoft Office پشتیبانی می‌کند و با اپلیکیشن‌های دیگر مایکروسافت از جمله Office 365 و سیستم پیامکی Lync سازگار است.

نیراج ست، همچنین افزود:«برای آنهایی که از امکانات جدیدی مثل Motion Launch جهت باز کردن قفل گوشی یا کار با اپلیکیشن‌های گوشی استفاده می‌کنند، بازگشت به گوشی‌های متداول قدیمی برای سیم‌کارت دوم غیرممکن به نظر می‌آید. همچنین، قاب گوشی‌های شناخته‌شده HTC DotView، تبدیل به جزیی مهم از سبک شخصی افرادی شده که حاضر نیستند به راحتی آن را از دست بدهند».

این گوشی هوشمند دو سیم‌کارته به زودی وارد بازار کشور می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات