با استفاده از این ژاکت می‌توانید از روی کلاه لباس خود به موسیقی گوش دهید

دوشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
حتی اگر اخیرا یک هدفون گران قیمت و خوش ساخت خریده باشید، در روزهای سردی که ترجیح می‌دهید کلاه لباس خود را بر سر کنید با مشکل مواجه خواهید شد. پارچه‌ی لباس جلوی عبور صدای هدفون را خواهد گرفت و از سوی دیگر پوشیدن هدفون در زیر کلاه هم مسخره به نظر خواهد آمد. البته اگر یکی از ژاکت‌های جدید Audio Engineer ساخت Betabrand را خریداری کنید با این مشکل مواجه نخواهید بود.
تبلیغات

 کلاه این ژاکت از جنس همان پارچه‌ای است که از نظر انتقال صوت شفافیت داشته، بعنوان عایق عمل نمی‌کند و در قسمت جلویی اسپیکرها شاهد استفاده از آن‌ هستیم. بنابراین، ژاکت جدید می‌تواند در عین حال که سر شما را تا حدودی گرم و خشک نگاه می‌دارد، بخوبی شما را در لذت بردن از موسیقی مورد علاقه‌تان همراهی نماید. علاوه بر این، بر روی قسمت‌های مشخصی از ژاکت سوراخ‌هایی برای عبور سیم هدفون و لوازم صوتی پرتابل در نظر گرفته شده و حتی شاهد یک مدار مشخص نیز خواهید بود که مسیر حرکت سیم را بصورت دائمی ثابت نگاه می‌دارد.

دانلود ویدیو

در صورتی که این پروژه از نظر شما جذاب آمده، Betabrand در حال اجرای یک کمپین جمع‌آوری سرمایه و دریافت پیش‌سفارش است که البته هم‌اکنون نیز به موفقیت مورد نظر دست پیدا کرده است. پرداخت هزینه‌ای ۱۴۲ دلاری شما را صاحب این لباس تمام مشکی خواهد کرد که از اواخر ماه اکتبر برای خریداران ارسال خواهد شد. البته پیش از آنکه بپرسید اجازه دهید پاسخ دهیم که بله سازنده‌ی این لباس بخوبی از احمقانه بودن قرار دادن هدفون بر روی کلاه از نظر رهگذران اطلاع دارد. این شرکت در اصل محصول مذکور را با هدف قرار دادن تولیدکنندگانی که در استودیو کار می‌کنند یا دی‌جی‌هایی که مجبور به اجرا در فضای باز هستند تولید کرده بنابراین اگرچه هیچ‌کس جلوی شما را نخواهد گرفت اما در صوتی که چشم اطرافیان از این حرکت شما اندکی گرد شد چندان متعجب نشوید!

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات