Gionee به زودی باریک‌ترین تلفن هوشمند دنیا را معرفی می‌کند

دوشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی Gionee که پیش‌تر توانسته بود با محصولات خود استقبال عموم را در کشور هند به سمت خود جلب کند، به زودی باریک‌ترین تلفن هوشمند جهان را با ضخامت تنها ۵ میلی‌متر روانه بازار خواهد کرد. این تلفن هوشمند که GN9005 نام دارد به یک پردازنده چهارهسته‌ای، نمایشگر AMOLED اچ‌دی و دوربین ۸ مگاپیکسل مجهز است.
تبلیغات

جیونی با معرفی Elife S5.5 توانست در زمان خود یکی از باریک‌ترین تلفن‌های هوشمند را روانه بازار کند. اما این همه ماجرا نیست! اخیرا دولت چین به یک تلفن اندرویدی با نام کد GN9005 گواهی مخابراتی داده که بنا به گزارش‌ها تنها ۵ میلی‌متر ضخامت دارد. در صورت صحت این خبر، می‌توان GN9005 را باریک‌ترین تلفن هوشمند تا به امروز معرفی کرد.

این ابزار مجهز به یک نمایشگر ۴.۸ اینچی 720p از نوع AMOLED است. همچنین یک پردازنده نه چندان قدرتمند ۱.۲ گیگاهرتز چهارهسته‌ای و باتری متوسط ۲۰۵۰ میلی‌آمپرساعتی در آن قرار داده شده است. از دیگر مشخصات این تلفن باریک می‌توان به حافظه رم ۱ گیگابایت، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت، دوربین پشت ۸ مگاپیکسل و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسل اشاره کرد. مطمئنا Gionee در هنگام معرفی این تلفن بر روی ضخامت بسیار پایین آن بسیار تاکید خواهد کرد و از این موضوع در تبلیغات‌ خود استفاده خواهد کرد.

به هر حال باید تا معرفی رسمی GN9005، باریک‌ترین تلفن هوشمند دنیا صبر کنیم و ببینیم چه استقبالی از آن صورت خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات