طراحی نهایی عینک واقعیت افزوده Recon Jet به زودی آماده خواهد شد

یک‌شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۴
مطالعه 1 دقیقه
کمپانی Recon در روز سوم مهرماه عینک واقعیت مجازی خود، Jet را به طور رسمی روانه بازار خواهد کرد. رکون اعلام نموده که طراحی نهایی این ابزار ۷۰۰ دلاری رو به اتمام است و از ماه آینده تست این گجت ضدآب و گردوغبار را آغاز خواهد نمود.
تبلیغات

رکون، کمپانی تولیدکننده عینک واقعیت مجازی جت که ویژه ورزشکاران در نظر گرفته شده، خبر خوبی را برای علاقه‌مندان به این گجت منتشر کرده است. این کمپانی از نزدیک شدن به طرح نهایی جت سخن گفته و این که آنها توانسته‌اند زاویه دید نمایشگر و جهت دوربین را بهبود بخشند. جت حالا توانسته به استاندارد IP65 نیز دست یابد که به معنای مقاومت این دستگاه در مقابل گرد و غبار و باران و رگبار خواهد بود. البته ضدآب بودن دستگاه بدین معنا نیست که می‌توانید از  آن در هنگام شنا استفاده کنید ولی مقاومت در برابر باران خبر خوبی محسوب می‌گردد.

به علاوه موارد فوق، به نظر می‌رسد که Recon Jet به یک بدنه مقاوم نیز مجهز شده تا مبلغ ۷۰۰ دلاری آن، با توجه به قابلیت‌ها و ویژگی‌هایش چندان هم زیاد به نظر نرسد.

پیش‌تر اعلام شده بود که رکون جت در روز ۲۵ سپتامبر  (سوم مهرماه) روانه بازار خواهد شد. به نظر نمی‌رسد که تغییری در زمان ارائه این محصول به وجود بیاید ولی رکون اعلام نموده که از ماه آتی میلادی آزمایش این گجت را شروع خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات