BenQ دو گوشی هوشمند با قابلیت پشتیبانی از 4G معرفی کرد

پنج‌شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۳ - ۰۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
وقتی نام BenQ را می‌شنویم اولین موضوعی که به یاد می‌آوریم مانیتورهای این شرکت است. اما تلفن‌های این شرکت حداقل در تایوان شناخته شده هستند. به تازگی بن‌کیو دو مدل گوشی هوشمند جدید معرفی کرده است. برای آشنایی با آن‌ها همراه زومیت باشید.
تبلیغات

این دو گوشی جدید BenQ اولین گوشی‌های این شرکت نیستند، اما از شبکه 4G که اخیرا در چین با استقبال مواجه شده است، پشتیبانی می‌کنند. هر دو گوشی طوری طراحی شده‌اند که توسط همه قابل خرید باشند بنابراین خبری از Snapdragon 805 و قطعات فوق‌العاده در آن‌ها نیست ولی سخت‌افزار قابل قبولی دارند.

BenQ F5

در بین این دو گوشی BenQ F5 کمی سخت‌افزار بهتری دارد و از پردازنده Snapdragon 400 با 1 گیگابایت رم، صفحه‌نمایش 5 اینچ با رزولوشن 720p، دوربین 13 مگاپیکسلی و اندروید 4.4 بهره می‌برد. این گوشی با حافظه‌ی داخلی 8 و 16 گیگابایتی عرضه شده و قابلیت افزایش این حافظه از طریق کارت حافظه نیز وجود دارد.

BenQ F5

مدل T3 نیز به همان پردازنده‌ی اسنپ‌دراگون 400 با 1 گیگابایت رم مجهز است. اما صفحه نمایش 4.5 اینچی qHD با رزولوشن 960 در 540 دارد. دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت این گوشی و دوربین 0.3 مگاپیکسلی نیز در جلوی این گوشی تعبیه شده است. هر دو گوشی با اندروید کیت‌کت 4.4.2 و رابط کاربری Q Home که مجموعه‌ای از ویژگی‌های اضافه شده توسط BenQ است، عرضه می‌شوند.

  BenQ T3

دو مدل F5 و T3 قرار نیست با ویژگی‌های فوق‌العاده خود کسی را متعجب سازند ولی حضور آنها با پشتیبانی از 4G و تنوع رنگی که دارند، بعنوان یک بازیگر جدید بخصوص در بازار گوشی‌های هوشمند چین به فال نیک گرفته می‌شود. علاوه بر این بکارگیری اندروید 4.4.2 در این گوشی‌ها به تولیدکنندگان دیگری مانند شرکت Mi یادآوری می‌کند که ساخت گوشی‌های مقرون به صرفه الزاما به معنای تولید آنها با اندروید قدیمی نیست.

BenQ T3

مدل T3 با 234 دلار و مدل F5 با 267 دلار به زودی به بازار عرضه می‌شوند. اگرچه قیمت این گوشی‌ها چندان بالا نیست اما با همین میزان قیمت هم شاید انتظار استفاده از پردازنده‌ی اسنپ‌دراگون 600 در این گوشی‌ها به جای اسنپ‌دراگون 400 چندان انتظار بالایی نباشد. هنوز اخباری از تصمیم این شرکت برای عرضه‌ی این گوشی در سایر نقاط دنیا منتشر نشده است.

شما در مورد موفقیت BenQ چه فکر می‌کنید؟ آیا  طراحی گوشی‌های این شرکت شما را به یاد طراحی شرکت دیگری نمی‌اندازد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات