قیمت گلکسی Ace 4، Core II و Young 2 سامسونگ مشخص شد

چهارشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پرتال هلندی سامسونگ امروز در خبری قیمت سه محصول جدید و پایین‌رده‌ی اندرویدی سامسونگ یعنی گلکسی Ace 4، گلکسی Core II و گلکسی Young 2 را اعلام کرد. هر سه گوشی از سه ماهه‌ی سوم سال جاری میلادی (تابستان) عرضه خواهند شد.
تبلیغات

گلکسی Ace 4 همچنان ادامه‌دهنده‌ی مسیر سری ارزان قیمت Ace است و از نمایشگر 4 اینچی WVGA، پردازنده‌ی دو هسته‌ای 1 گیگاهرتز و باتری 1500 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد و با قیمت 219 یورو به بازار عرضه خواهد شد.

گوشی هوشمند گلکسی Core II دارای صفحه‌نمایش 4.5 اینچی WVGA است و به پردازنده‌ی چهار هسته‌ای 1.2 گیگاهرتز مجهز است. باتری این گوشی نیز 2000 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد که در زیر پنل شبه چرم پشت گوشی که نخستین بار در گلکسی S4 شاهد آن بودیم، قرار دارد. شاید جالب باشد که بدانید این گوشی که نسبت به گوشی قبلی دارای مشخصات فنی بهتری حداقل روی کاغذ است با قیمت کمتری به بازار عرضه خواهد شد و قیمتی معادل 179 یورو دارد. البته یک نسخه‌ی دیگر از گوشی گلکسی Core II موجود خواهد بود که قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت را دارد و احتمالا با قیمت کمی بالاتر روانه‌ی بازار خواهد شد.

اما گوشی گلکسی Young 2 ارزانترین گوشی در بین سه مدل معرفی شده است و فقط 99 یورو قیمت دارد. اما از آنجا که طبق قانون قدیمی «هر چقدر پول بدهید، آش می‌خورید» نباید انتظار زیادی از این مدل داشته باشید. گلکسی Young 2 به صفحه نمایش 3.5 اینچی HVGA، پردازنده‌ی تک هسته‌ای 1 گیگاهرتزی و باتری 1300 میلی‌آمپر ساعتی مجهز است.

هر سه مدل دارای اندروید کیت‌کت 4.4 به همراه رابط کاربری تاچ ویز سامسونگ خواهند بود.

سامسونگ در کنار مدل ارزان قیمت Young 2 یک مدل دیگر را نیز با نام Star 2 معرفی کرده است که هنوز قیمت آن مشخص نیست. Star 2 نیز یک گوشی هم‌رده Young 2 است با این تفاوت که از 3G پشتیبانی نمی‌کند و دوربین 2 مگاپیکسلی دارد.

اگرچه سامسونگ این گوشی‌ها را در رده اقتصادی معرفی کرده است ولی با توجه به سخت‌افزار موجود در این گوشی‌ها به نظر می‌رسد قیمت آن ها باید کمتر از این باشد. امیدواریم این گوشی‌ها در هنگام عرضه با قیمت پایین‌تری به بازار ارائه شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات