کدام تلفن‌های اچ‌تی‌سی به اندروید 4.4.4 بروز می‌شوند؟

چهارشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۹
مطالعه 2 دقیقه
گمانه‌زنی‌ها حاکی از آنند که به زودی نسخه ۴.۴.۴ اندروید را برای پرچمداران خود منتشر خواهد کرد. از آنجا که تلفن‌های وان ام ۸ و وان ام ۷ هنوز نسخه ۴.۴.۳ را دریافت نکرده‌اند به احتمال فراوان این تلفن‌ها مستقیما به نسخه ۴.۴.۴ کیت‌کت بروزرسانی خواهند شد.
تبلیغات

در حالی که چند هفته از ارائه اندروید ۴.۴.۴ کیت‌کت بر روی دستگاه‌های نکسوس گوگل می‌گذرد، اطلاعات بیشتری درباره برنامه بروزرسانی سایر تولیدکنندگان تلفن‌های اندرویدی می‌شنویم. سونی به سرعت، حتی سریع‌تر از موتورولا دستگاه‌های پرچمدار خود را به نسخه ۴.۴.۴ بروزرسانی کرد. حال برنامه اچ‌تی‌سی برای بروزرسانی پرچمداران خود به نسخه اخیر اندروید نیز مشخص شده است.

البته اطلاعات جدید بیشتر در حد شایعه هستند و هنوز کمپانی تایوانی به طور رسمی برنامه بروزرسانی تلفن‌هایش را مشخص ننموده است. جدول زیر زمان‌بندی احتمالی نسخه ۴.۴.۴ اندروید برای تلفن‌های اچ‌تی‌سی را نشان می‌دهد.

مدل

Android 4.4.4 + Sense 6.0

اچ‌تی‌سی وان M8

مرداد/شهریور ۱۳۹۳

اچ‌تی‌سی وان مینی ۲

شهریور/مهر ۱۳۹۳

اچ‌تی‌سی وان M7

مرداد/شهریور ۱۳۹۳

اچ‌تی‌سی وان E8

شهریور/مهر ۱۳۹۳

البته اچ‌تی‌سی اخیرا اعلام کرد که نسخه آتی سیستم عامل گوگل، اندروید L تا ۹۰ روز پس از ارائه رسمی آن توسط گوگل برای پرچمداران این کمپانی نیز ارائه خواهد شد. اچ‌تی‌سی هنوز اندروید ۴.۴.۳ را برای One M8 و One M7 منتشر نکرده و به احتمال فراوان این دو دستگاه را مستقیما به نسخه ۴.۴.۴ بروزرسانی خواهد نمود.همچنین می‌توان انتظار داشت که به زودی مدل One Mini نیز یک بسته بروزرسانی را دریافت کرده و به اندروید ۴.۴.۲ کیت‌کت بروزرسانی گردد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات