با ثبت ۴۵٫۰۰۰ پیش‌خرید، نسل جدید آکیولس ریفت از ۲۴ تیرماه عرضه خواهد شد

چهارشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
اواخر اسفند ماه سال گذشته نسل دوم هدست واقعیت مجازی آکیولس که در حال توسعه بود، برای پیش‌خرید با مبلغی برابر ۳۵۰ دلار در اختیار کاربران قرار گرفت. آکیولس زمان دقیق عرضه‌ی این هدست را مشخص نکرده بود، اما هم‌اکنون زمان عرضه‌ی آن ۱۴ جولای یا ۲۴ تیرماه تعیین شده است.
تبلیغات

براساس وعده‌های پیشین کمپانی آکیولس، این کمپانی امروز اطلاعاتی را در مورد زمان عرضه‌ی دقیق نسل دوم از هدست واقعیت مجازی خود منتشر کرد. این کمپانی اعلام کرده است که Developer Kit 2 را در ۲۴ تیرماه در اختیار افرادی قرار خواهد داد که این محصول را پیش‌خرید کرده‌اند.

اما آکیولس خبر بدی نیز برای خریداران دارد. هرچند این کمپانی نوپا هم‌اکنون زیر پرچم فیس‌بوک به فعالیت می‌پردازد و جریان منابع مالی فیس‌بوک در این کمپانی نیز جاری شده، اما آکیولس قادر به ارائه‌ی تمامی هدست‌های پیش‌خرید شده نیست. براساس آمارهای منتشر شده، بیش از ۴۵٫۰۰۰ هدست DK2 پیش‌فروش شده‌ که آکیولس تنها قادر به عرضه‌ی ۱۰٫۰۰۰ محصول در تاریخ مقرر شده است.

پیش‌تر Palmer Luckey، موسس کمپانی آکیولس اعلام کرده بود که در ۳۶ ساعت ابتدایی آغاز پیش‌فروش DK2، بیش از ۱۲٫۵۰۰ درخواست پیش خرید ثبت شده است. این بدین معنی است که شماری از افرادی که در روز دوم پیش‌فروش اقدام به ثبت نام کرده‌اند، قادر به دریافت هدست در ۲۴ تیرماه نبوده و باید در انتظار هفته‌های آتی برای دریافت هدست خود باشند.

آکیولس در ساخت نسل اول این هدست نیز با مشکلاتی از قبیل اتمام قطعات و مواد اولیه مورد نیاز مواجه شده بود. نسل اول هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت به فروشی ۵۰٫۰۰۰ دستگاهی دست یافته بود، حال پیش‌فروش ۴۵٫۰۰۰ دستگاه از نسل دوم نوید افزایش فروش برای این هدست و کمپانی آکیولس را دارد.

لینک‌دانلود‌ویدئو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات