موتورولا تلفن‌های جانشین Moto G را معرفی خواهد کرد

شنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
سال گذشته موتورولا از تلفن‌های جدید در سری Moto رونمایی کرد، تلفن‌هایی که از طراحی جدید و قابلیت سفارشی سازی براساس سلیقه کاربر بهره می‌بردند. ابتدا Moto X به عنوان پرچمدار و در پی آن میان‌رده‌های Moto G و Moto E روانه بازار شدند و توانستند فروش خوبی نیز داشته باشند. حال به نظر می‌رسد نسخه های جدید موتو جی در راهند!
تبلیغات

به نظر می‌رسد که موتورولا قصد دارد خانواده موتو جی، محبوب‌ترین تلفن میان‌رده اندرویدی را با اضافه کردن چند نسخه جدید گسترش دهد. سندی در برزیل نشان می‌دهد که سه تلفن جدید از موتورولا به زودی روانه بازارهای این کشور خواهند شد: XT1063 ،XT1068، و XT1069. از آنجا که هیچ یک از این مدل‌ها از ارتباط 4G پشتیبانی نمی‌کنند می‌توانیم حدس بزنیم که پرچمدار مرموز بعدی موتورولا، یعنی Moto X+1 در بین این سه مدل وجود ندارد. بنابراین احتمالا این مدل‌ها مربوط به سه تلفن میان‌رده از خانواده Moto G و Moto هستند.

motog-motom

این سند را وب‌سایت TecnoBlog فاش نموده و به نظر کاملا واقعی می‌رسند. این وب‌سایت مدعی شده که هر سه این ابزارها نسخه‌های متفاوت جدیدی از موتو جی هستند؛ اولی با پشتیبانی از یک سیم‌کارت، دومی با دو سیم کارت و سومی با دو سیم‌کارت و تلویزیون دیجیتال! هر سه مدل نیز به نسخه کم‌مصرف بلوتوث مجهز هستند. گفته می‌شود که این تلفن‌ها با مشخصات سخت‌افزاری بهتر برای پر کردن فاصله بین موتو جی سری اول و موتو ایکس روانه بازار خواهند شد.

این سه تلفن نسخه‌های بروزرسانی شده موتو جی هستند، اما هنوز اطلاعات دقیقی از نام آنها در دست نیست، البته تکنوبلاگ مدعی است که این تلفن‌ها Moto M نام دارند. باید منتظر بنشینیم و ببینیم که این تلفن‌ها چه زمانی و با چه نامی به طور رسمی معرفی خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات