فروش ۴۰٫۰۰۰ دستگاه ذن‌فون ایسوس در طول چهار روز

جمعه ۲۷ تیر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
این روزها شکستن رکوردهای فروش تلفن‌هوشمند در جنوب و شرق آسیا در حال تبدیل شدن به امری عادی است. البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که قیمت پایین محصولات نیز نقش مهمی در این امر ایفا می‌کنند. براساس آخرین اخبار، ایسوس موفق به فروش 40,000 دستگاه ذن‌فون در طول ۴ روز شده است.
تبلیغات

 ایسوس سه نسخه از تلفن‌هوشمند ذن‌فون خود را به بازار هندوستان عرضه کرد که در ۴ روز ابتدایی، تعداد 40,000 دستگاه از این تلفن‌های‌هوشمند به فروش رفت. این سه نسخه شامل Asus Zenfone 4, Asus Zenfone 5 و Asus Zenfone 6است که هنوز جزئیاتی در مورد میزان فروش هر یک از نسخه‌های فوق منتشر نشده است.

Peiter Chang، مدیر ایسوس در جنوب آسیا در این مورد چنین اظهار نظر کرده است:

ما از استقبال انجام شده از تلفن‌های‌هوشمند ایسوس در چهار روز شگفت‌زده شدیم. استفاده از تلفن‌های‌هوشمند عرضه‌ی شده‌ی ایسوس در ۳۰۰ شهر هند، مدت کوتاهی پس از عرضه بسیار جالب توجه است. استقبال بالای انجام شده مرهون همکاری با Flipkart و همچنین فروش از طریق فروشگاه‌های لوازم الکترونیکی است. این نشان از نزدیک شدن ایسوس به پوشش دادن هرچه بیشتر نیازها و خواسته‌های کاربران دارد. به‌نظر می‌رسد زیبایی تلفن‌های‌هوشمند ذن‌فون ایسوس، قادر به جلب نظر کاربران و دوستداران گجت‌ها در هندوستان شده است. این استقبال نشان از این دارد که می‌توان در آینده‌ی نزدیک شاهد موفقیت‌های بیشتری در این زمینه باشیم.

فروش آنلاین این محصول توسط فروشگاه اینترنتی Flipkart انجام شده که پیش از این نیز به‌واسطه‌ی بهره‌گیری از شبکه‌های توزیع قوی و همچنین بازاریابی در خور تحسین، موفقیت‌هایی را در فروش محصولاتی چون موتو جی، موتو ایکس و موتو ای به خود اختصاص داده بود.

ذن‌فون 4 ایسوس دارای مشخصاتی چون صفحه‌ی نمایش 5 اینچی WVGA، پردازنده‌ی دوهسته‌ای Z2520 اینتل اتم با فرکانس کاری 1.2 گیگاهرتزی و دوربین ۵ مگاپیکسلی در عقب و 0.3 مگاپیکسلی در جلو به‌منظور انجام مکالمات ویدئوی است. این محصول به همراه اندروید 4.3 بصورت پیش‌فرض عرضه می‌شود که می‌توان به اندروید کست‌کت بروز کرد.

ذن‌فون 5 دارای مشخصات سخت‌افزاری یکسانی با نمونه‌ی قبلی است که فقط از پردازنده‌ی بهتری بهره می‌برد. ذن‌فون ۵ دارای پردازنده‌ی اینتل اتم Z2560 دو هسته‌ای با فرکانس کاری 1.6 گیگاهرتزی است که دوربین پشتی آن دارای رزولوشن 8 مگاپیکسل و دوربین جلویی دارای سنسوری ۲ مگاپیکسلی است.

ذن‌فون 6 نیز دارای صفحه‌ی نمایشی ۶ اینچی با رزولوشن HD‌ است که پردازنده‌ی آن مشابه ذن‌فون 5 بوده ولی دوربین بهتری را با خود به‌همراه دارد. ایسوس یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی را با فلاش LED در این تلفن‌هوشمند با دوربین ۲ مگاپیکسلی در جلو برای انجام مکالمات ویدئویی در نظر گرفته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات