تصاویر سنسور Touch ID آیفون 6 لو رفت

پنج‌شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۳
مطالعه 1 دقیقه
تا به امروز، آنقدر از این تصاویر لو رفته و شایعات گوناگون، دیده و شنیده‌ایم که با چشم بسته هم می‌توانیم شمایل نسل بعدی آیفون اپل را در ذهن تجسم کنیم. بنابراین قدم بعدی، احتمالا باید پرداختن به داخل دستگاه باشد. آنچه در تصویر مشاهده می‌کنید، ظاهرا مربوط به سنسور تشخیص اثر انگشت تاچ آیدیِ آیفون 6 است.
تبلیغات

مولفه‌های به کار رفته در سنسور جدید، بسیار شبیه به نسل قبلی به نظر می‌رسند، البته به جز تغییرات کوچکی که در کابل ارتباطی دیده می‌شود. مطمئنا از روی این تصاویر، نمی‌توان در مورد پیشرفت تاچ آیدی در آیفون بعدی، پیش‌بینی‌های قابل اعتمادی انجام داد، اما شکی هم نیست که اپل می‌خواهد عملکرد و دقت این سنسور را تا جایی که امکان دارد، بهبود ببخشد. ممکن است حتی نرم‌افزار کنترل سنسور هم دستخوش تغییر و بروزرسانی شود.

اپل به آرامی مشغول توسعه قابلیت‌های تاچ آیدی است، همان‌طور که در مراسم معرفی iOS 8 نیز به این موضوع اشاراتی شد و API مربوط به آن در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفت تا در اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های خود از قدرت تاچ‌آی‌دی بهره ببرند. نکته جالبی که وجود دارد، این است که اپل هنوز نتوانسته تاچ آیدی را به عنوان یک نام تجاری به نام خود ثبت کند.

گفته می‌شود سنسور جدید تاچ‌آی‌دی در آیفون 6 سریع‌تر و دقیق‌تر از آنچه در آیفون 5s بکار گرفته شده، عمل خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات