با Nod، ارباب حلقه‌ها آشنا شوید

پنج‌شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
امروزه انواع متنوع گجت‌های هوشمند پوشیدنی کم کم در حال راه پیدا کردن به بازار‌ها و مصارف عمومی هستند. از این جمله می‌توان از عینک گوگل یا ساعت‌های هوشمند موجود در بازار نام برد؛ تلفن‌های هوشمند هم که همچنان همراه همیشگی و جداناشدنی ما هستند، اما یک چیز در بین همه‌ی این ابزار‌ها مشترک است، شما باید آن‌ها را لمس کنید یا با یک دست نگه دارید تا بتوانید با آن‌ها کار کنید، دستورات صوتی هم به نظر راهکار عمومی و عالی نمی‌آیند. برای بر طرف کردن این وجه اشتراک نه چندان دوست داشتنی راه حل ارائه شده Nod است. در ادامه با زومیت همراه باشید تا با Nod بیشتر آشنا شوید.
تبلیغات

Nod حلقه‌ای ساده است که شما می‌توانید با به دست کردن آن کنترل سایر دستگاه‌های متصل به آن را به وسیله‌ی اشارات به دست بگیرید. این حلقه قادر است به تلفن هوشمند، تبلت، عینک هوشمند، تلویزیون، ساعت رایانه و حتی دستگاه‌های هوشمند سازی خانه‌ها متصل شود، بنابراین می‌توانید هرکجا که هستید آن را به کار انداخته و کنترل همه چیز را به دست بگیرید.

Nod را می‌توان برای بازی‌خور‌های محترم هم ابزار مطلوبی باشد، با استفاده از این حلقه آن‌ها می‌توانند به یک کنترلر 32000DPI با دقت بالا دسترسی داشته باشند. این حلقه با استفاده از بلوتوث و با مصرف انرژی بسیار پایینی قادر است به دوربین دیجیتال شما متصل شود و عکس‌های فوق العاده‌ای را برایتان به ارمغان بیاورد. هم چنین می‌توانید از آن برای کنترل تلویزیون خود نیز استفاده کنید.

این ابزار سازگاری زیادی نیز با انواع سیستم‌های عامل دارد از Belkin WeMo بگیرید تا ویندوز! می‌توانید از این حلقه به عنوان یک قفل حساس به دور شدن استفاده کنید و یا از آن برای یافتن راه خود به منزل دوستان با استفاده از نقشه‌ی گوگل یا زیاد کردن صدای موسیقی در خانه و بسیاری کاربردهای دیگر استفاده کنید.

API این حلقه نیز به صورت متن باز است بنابراین می‌توانید به دلخواه خود آن را به سلیقه‌ی خود تنظیم و تغییر دهید. خب می‌رسیم به مهم ترین بحث، که قیمت این ابزار فوق العاده است، این حلقه را می‌توانید با قیمت 149 دلار پیش خرید کنید که با توجه به قابلیت‌های فوق العاده‌ی آن بسیار مناسب به نظر می‌آید.

نظر شما در مورد این حلقه چیست؟ چه کاربردهایی می‌توانید برای آن متصور شوید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات