امکان تماشای فیلم‌های 3D در هواپیمای ایرباس A330

دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵
مطالعه 1 دقیقه
شرکت‌های ایرباس و بوئینگ در حال رقابت برای پیشی گرفتن از همدیگر در زمینه‌ی ساخت انواع هواپیماها و به تسخیر درآوردن آسمان‌ها هستند. پس از عرضه‌‌ی بوئینگ دریم‌لاینر توسط آمریکایی‌ها، ایرباس در حال آماده‌سازی هواپیمای هم‌‌کلاس آن با نام A330 با طیف وسیعی از امکانات است.
تبلیغات

ایرباس در نسخه‌ی بروز شده‌ی هواپیمای پهن‌پیکر خود تغییرات گسترده‌ای ایجاد کرده است که از نظر مشخصات فنی می‌توان به افزایش تعداد صندلی‌ها درکنار بهبود آئرودینامیک و کاهش میزان مصرف سوخت این هواپیما به میزان 14 درصد برای هر صندلی اشاره کرد. اما این همه‌ی تغییرات اعمال شده نیست و A330neo با بهره‌گیری از آخرین قابلیت‌ها در زمینه‌ی سیستم‌های سرگرمی همراه خواهد شد.

علاوه‌بر وجود قابلیت اتصال به وای-فای، اتصال موبایل و امکان پخش ویدئوهایی با رزولوشن HD، ایرباس امکان تماشای ویدئو‌های 3D را نیز دراختیار مسافران قرار داده است. در صورتی که در آخرین روزهای سال 2017 میلادی به یکی از ایرباس‌های A330 neo خطوط هوایی سوار شوید و درصدد تماشای فیلم 3D باشید، باید عینک مخصوص آن را به چشم بزنید.

همیشه می‌توانید ازطریق موتور جستجوی پرواز کجارو ارزان‌ترین بلیط هواپیما به مقصد مورد نظرتان را بیابید و به آسانی آن را از فروشنده‌های معتبر خریداری کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات