با پروژه کیک‌استارتر شارژر بی‌سیم Switch آشنا شویم

یک‌شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۳ - ۰۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بدون تردید استفاده گسترده از شارژرهای بی‌سیم در آینده نزدیک امری اجتناب‌ناپذیر است. بسیاری از افراد اعتقاد دارند که چنین شارژرهایی چندان مورد نیاز نیستند چرا که کاربران هنوز مجبور هستند تا خود این شارژر را به جریان برق متصل کنند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

وقتی به فناوری شارژ بی‌سیم عادت کنید، بدون تردید می‌خواهید تا از این فناوری در تمام وسایل خود استفاده کنید. برخی از شارژرهای بدون سیم چندان جالب نیستند. برخی هم فقط شبیه یک پَد هستند که روی میز قرار می‌گیرد. اما یکی از ویژگی‌های خوب شارژر Switch این است که بصورت یک داک عمل می‌کند و کاربران می‌توانند در حین این که گوشی یا تبلت آنها برای شارژ روی داک قرار دارد، به تماشای فیلم هم بپردازند.

switch01

هدف اول این پروژه این بود که مبلغ 25000 دلار بعنوان سرمایه برای آن جمع‌آوری شود ولی حالا این پروژه حتی سرمایه بالاتری را نیز جذب کرده است. در زمان نوشتن این مقاله حدود 36435 دلار سرمایه برای این پروژه جذب شده است و این در حالی است که هنوز 17 روز تا پایان مهلت نهایی جذب سرمایه این پروژه باقی مانده است.

switch02

سویچ از استاندارد شارژ بدون سیم Qi استفاده می‌کند و دست‌اندرکاران آن در مورد سازگاری آن با گوشی‌های موجود در بازار می‌گویند:

اگر گوشی شما از سری لومیای نوکیا و یا نکسوس 5 باشد، در این صورت مشکلی در این زمینه ندارید و این گوشی‌ها با این استاندارد سازگار هستند. سایر گوشی‌ها از طریق یک گیرنده قادر خواهند بود تا از سویچ استفاده کنند. علاوه بر این یک قاب مخصوص برای آیفون وجود دارد، بنابراین دارندگان آیفون هم می‌توانند از سویچ استفاده نمایند.

در حال حاضر این شارژر با قیمت 170 دلار برای تهیه از کیک‌استارتر در دسترس است و برای دریافت گیرنده‌ها هم خریداران باید هزینه اضافی 10 دلاری بپردازند.

نظر شما در مورد شارژرهای بی‌سیم و بخصوص این شارژر چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات