صد برنده خوش‌شانس قرعه کشی خریداران گوشی‌های Xperia M Dual سونی مشخص شدند

یک‌شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
ساعاتی پیش، شرکت آرین، نماینده رسمی تلفن‌های سونی در ایران با همکاری دفتر سونی، مراسمی را با حضور اصحاب رسانه برگزار کرد تا قرعه کشی ۱۰۰ سکه‌ی طلا برای ۱۰۰ خریدار خوش‌شانس تلفن  Xperia M Dual را برگزار کند.
تبلیغات

شرکت آرین با همکاری دفتر سونی در ایران، جشنواره مخصوص خریداران تلفن‌ Xperia M Dual را از پاییز سال ۱۳۹۲ آغاز کرد. به گفته این شرکت، جشنواره با استقبال گسترده کاربران روبرو شد تا آرین نسبت به تمدید جشنواره تا پایان زمستان ۱۳۹۲ اقدام کند.

قرعه کشی آرین سونی

کاربران برای شرکت در این جشنواره، باید کد IMEI گوشی Xperia M Dual خود را به شماره‌ی خاصی پیامک می‌کردند تا در قرعه‌کشی شرکت داده شوند.

علی رضا دفتری از آسیا در قرعه کشی سونی
مقاله‌های مرتبط:

    در مراسمی که ساعاتی پیش در دفتر آرین برگزار شد، این کمپانی در حضور اصحاب رسانه و مدیران دفتر سونی‌ ایران، قرعه کشی را انجام داد تا ۱۰۰ برنده خوش‌شانس این جشنواره مشخص شوند. هر کدام از این برندگان یک سکه تمام بهار آزادی جایزه خواهند گرفت. شرکت آرین در همین مراسم با برخی از برندگان قرعه کشی تماس گرفت تا آن‌ها را از این بابت مطلع کند.

    قرعه کشی M Dual سونی

    در پایان مدیران آرین اعلام کردند که پلتفرم خاصی را برای رسیدگی به شکایات مشتریان در وب سایت خود راه‌اندازی کرده‌اند تا خریدارن تلفن‌های هوشمند تحت گارانتی آرین،‌ بتوانند شکایات خود را مستقیما به گوش مدیران این شرکت برساند. آرین همچنین شماره تلفن ۸۸۱۰۲۳۲۳ را برای رسیدگی به شکایات مشتریان خود اختصاص داده است.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات