زوم‌اپ: ذخیره و نگهداری مطالب مهم وب با Windows Reading List

شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
با توجه به اینکه روزانه میلیون‌ها محتوای جدید در دنیای وب تولید و به اشتراک گذاشته می‌شود، باید در نظر داشت که بسیاری از این مقالات احتمالا مورد پسند ما قرار می‌گیرند و مایل به نگهداری آنها هستیم تا بعدا در زمان مناسب به مطالعه‌ی آنها بپردازیم.
تبلیغات

Reading List دقیقا این کار را برای کاربران ویندوزفون انجام می‌دهد. این اپلیکیشن به طور کامل با مرورگر اینترنت اکسپلورر و سایر اپلیکیشن‌های با عملکرد مشابه مانند سرویس اخبار بینگ یکپارچه می‌شود و می‌توان لینک‌های موجود در آن‌ها را در Reading List ذخیره نمود.

می‌توانید موضوعات و دسته‌بندی‌های بسیاری را در Reading List ایجاد نموده و سپس به مطالعه‌ی مقالات مرتبط با این دسته‌بندی‌ها بپردازید.

از نظر عملکرد، این اپلیکیشن شبیه به Flipboard و Pocket عمل می‌کند، با این تفاوت که ریدینگ لیست به صورت اختصاصی برای ویندوزفون طراحی شده است.

readinglistapp

نکته‌ی مهم در مورد این اپلیکیشن آن است که علاوه بر اینکه می‌توان با آن بر روی موبایل‌های ویندوزفونی کار کرد، بلکه می‌توان با استفاده از نسخه‌ی مخصوص کامپیوترهای رومیزی مبتنی بر ویندوز نیز به کار کردن با آن پرداخت تا تمامی اطلاعات در دو پلتفرم با یکدیگر به اشتراک گذاشته شوند. به عنوان مثال می‌توانید یک مطلب مهم و جالب را بر روی کامپیوتر خود در این سرویس ذخیره نموده و سپس آن‌را بر روی گوشی یا تبلت مطالعه نمایید. شاید بتوان این ویژگی را کاربردی‌ترین و مهم‌ترین ویژگی Reading List دانست که البته به بهترین شکل در اپلیکیشن Pocket نیز وجود دارد.

البته این اپ از مشکلاتی رنج می‌برد که امیدواریم در بروزرسانی‌های بعدی رفع شوند. به عنوان مثال امکان مشاهده و مطالعه‌ی مطالب در حالتی که به اینترنت متصل نیستیم وجود ندارد.

به طور کلی اگر یک گوشی یا تبلت مبتنی بر ویندوزفون دارید، Reading List می‌تواند یکی از اپ‌های کاربردی شما باشد. این برنامه توسط کمپانی مایکروسافت برای دو سیستم عامل ویندوز 8.1 و ویندوزفون 8.1 عرضه شده است.

دانلود نسخه‌ی مخصوص ویندوز

دانلود از فروشگاه ویندوز فون

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات