MSI لپ‌تاپ جدید مخصوص بازی خود با نام GT72 را معرفی کرد

جمعه ۲۰ تیر ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
MSI، تولیدکننده محبوب گیمرها، که بسیاری آن را با لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی قدرتمند می‌شناسند، در آخرین محصول خود، یک لپ‌تاپ قوی دیگر را برای گیمرهای حرفه‌ای که به حداکثر توان نیازمندند روانه بازار کرده است. با ما برای معرفی GT72 همراه شوید.
تبلیغات

ام‌اس‌آی، ماه گذشته، لپ‌تاپ GT70 را روانه بازار کرد. لپ‌تاپی که مخصوص گیمرهای حرفه‌ای طراحی شده و یکی از همان چیزهایی است که هر گیمری آرزو دارد. در ادامه و با گذشت یک ماه، حالا یک نسخه بازطراحی شده از این لپ‌تاپ با بهبودهای جزئی خصوصا در بخش طراحی و سیستم خنک‌کننده بهتر به شاخه لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی این شرکت اضافه شده که GT72 نام‌گذاری شده است. 

مشکل اصلی مدل قبلی، آنطور که به نظر می‌رسد مربوط به سیستم خنک کننده دستگاه بوده است. حالا ام‌اس‌آی در تلاش دوم خود دو فن خنک کننده را به این مدل افزوده است که فضا و خروجی‌های بسیار زیادی که بیشتر حجم پایین لپ‌تاپ را اشغال کرده‌اند به این موضوع گواهی می‌دهند. 

DSC01030

از نظر ابعاد، لپ‌تاپ 17 اینچی مخصوص بازی ام‌اس‌آی با توجه به پردازشگر و سیستم خنک‌کننده قدرتمند و حجیمش، ضخامت 48 میلی‌متری دارد که با کاهش‌ قابل توجهی نسبت به نسل قبلی خود روبرو بوده است.

ام‌اس‌ای در این مدل از همان کیبورد استیل یک رنگ مشابه با مدل قبلی یعنی G70 بهره برده است. کیبوردی که از آن می‌توان به عنوان یکی از برترین‌ها در زمینه کیبوردهای مخصوص بازی یاد کرد. همچنین سیستم صوتی نیز از نوع اسپیکرهای Dynaudio است که صدای بسیار با کیفیتی را برای اجرای بازی‌ها پخش می‌کند. 

در قلب این لپ‌تاپ که صفحه نمایش 17 اینچی با رزولوشن 1080 دارد، کارت گرافیک انویدیا 870M یا 880M قرار گرفته است که البته ام‌اس‌آی وعده داده تا در صورت بروزرسانی و معرفی مدل جدید از سوی اینتل یا انویدیا از پردازشگرهای جدید در این مدل استفاده کند. حافظه مورد استفاده در این مدل نیز از سیستم Super RAID 3 که سه داریو SSD‌ را با بالاترین سرعت در کنار یکدیگر قرار می‌دهد، استفاده می‌کند. 

msi-gt72

همچنین MSI در بخش ارتباطی اولین لپ‌تاپ مجهز به تراشه‌ی Killer DoubleShot Pro  که پشتیبانی از رادیو وای‌فای 802.11ac و اترنت 1 گیگابیت بر ثانیه را میسر می‌کند.

لپ‌تاپ GT72 قرار است با قیمت پایه ۲۴۹۹ دلار روانه بازار شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات