زوم‌اپ: Dooors؛ یک بازی معمایی زیبا و جذاب

جمعه ۲۰ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Dooors نام یک بازی معمایی است که فکر و قدرت تصمیم گیری کاربر را به چالش می‌کشد. برای انجام این بازی باید بتوانید موارد ضروری را در ذهن خود طبقه بندی کنید تا بتوانید از یک اتاق خارج شده و به اتاق دیگر برسید.
تبلیغات

برای خارج شدن از هر اتاق نیاز است تا به روش خاصی در را باز کنید. همانطور که از نام بازی نیز پیداست، این بازی حول محور درها می‌چرخد. هر در نیز به شکل ویژه‌ای باز می‌شود و این شما هستید که باید روش باز کردن درها را به بهترین شکل بیابید.

این بازی در حال حاضر نزدیک به 62 مرحله دارد که برای به چالش کشیدن کاربران کافی به نظر می‌رسد. هر چند که این احتمال وجود دارد که طی بروزرسانی‌های آتی مراحل بیشتری نیز به Dooors اضافه گردند.

dooorsapp

پس از وارد شدن به بازی باید در مکانهای گوناگون اتاق به دنبال یافتن اشیاء و مواردی باشید که می‌توانند به شما در خروج از اتاق و باز کردن در کمک کنند. این موارد می‌توانند زیر گلدان، کنج اتاق و در هر جایی که ممکن است فکرش را نکنید نیز یافت می‌شوند. با پیدا کردن برخی از اشیاء ممکن است موارد کمکی نیز به شما نمایش داده شوند تا بتوانید راحت‌تر از سد درها عبور کنید.

همانند بسیاری از بازی‌ها، مراحل ابتدایی بازی بسیار ساده و راحت هستند و هر کسی می‌تواند از آنها عبور کند. اما با پیشرفت کردن و رسیدن به مراحل بالاتر، عبور از مرحله سخت‌تر می‌شود و حتی ناممکن به نظر  می‌رسد.

شاید بتوان تنها مشکل این بازی را نمایش دائمی تبلیغات در انتهای صفحه دانست که اگر برایتان اهمیتی نداشته باشد می‌توانید با خیال راحت به بازی کردن ادامه دهید.

این بازی به طور رسمی برای دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده است، اما نسخه‌ی شبیه به نسخه‌ی اصلی برای سیستم عامل ویندوزفون نیز موجود است که می‌توانید بر روی دستگاه ویندوزفونی خود نصب نمایید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات