آدیداس از دستبند هوشمند miCoach Fit Smart پرده برداشت

جمعه ۲۰ تیر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
آدیداس به عنوان یکی از قدیمی‌ترین برندهای دنیای ورزش، محصول جدیدی را در زمینه گجت‌های پوشیدنی معرفی نموده است. دستبند هوشمندی که علاوه بر امکانات معمول می‌تواند، کالری شما را نیز محاسبه کند و به عنوان یک دستیار ورزشی کوچک دور مچ شما حلقه بزند. با ما برای معرفی بیشتر از این دستبند و امکانات آن همراه شوید.
تبلیغات

 در جریان برگزاری کنفرانس مطبوعاتی گجت‌های پوشیدنی در سان‌فرانسیسکو، آدیداس از جدیدترین محصول خود در شاخه گجت‌های پوشیدنی پرده برداشت. این دستبند هوشمند که miCoach Fit Smart نام دارد، علاوه بر  ضربان قلب، میزان کالری سوزانده شده و مسافت طی شده به همراه موارد مشابه دیگر مرتبط با سلامتی بدنتان را می‌شمارد. این دستبند سیلیکونی که طراحی نسبتا جذابی نیز دارد در دو رنگ سفید و مشکی تولید شده و دارای چراغ‌های LED برای نمایش وضعیت جسمانی نیز است. 

هر چند این اولین تلاش آدیداس در بازار گجت‌های پوشیدنی نیست، ولی می‌تواند یکی از بهترین‌‌های آن باشد. به طوری که آدیداس مدعی شده که این گجت نه تنها برای افرادی که به صورت حرفه‌ای ورزش دو میدانی را دنبال می‌کنند، بلکه برای مردم عادی که ورزش را می‌خواهند شروع کنند نیز مناسب است.

مشخصا دستبد Fit Smart آدیداس برای مقابله با FuelBand SE نایکی تولید شده است. این دستبند ورزشی هرچند اولین گجت پوشیدنی آدیداس نیست، اما اولین حضور جدی این شرکت در بازار گجت‌های پوشیدنی به شمار می‌رود. فیت اسمارت قادر است تا ضربان قلب کاربر را مدام محاسبه نموده و او را از شدت ضربان قلب آگاه کند. بر روی صفحه نمایش LED این دستبند، سرعت ورزشکار، فاصله‌ای که طی نموده، ساعت و کالری سوزانده شده، نمایش داده می‌شود. آدیداس برای انتقال اطلاعات ذخیره شده در این دستبند ورزشی با تلفن‌های هوشمند، یک اپلیکیشن اختصاصی به نام Fit Smart ارائه کرده تا اطلاعات ورزشی او را در آن ذخیره نموده و در قالب گرافیکی مناسبی نمایش دهد. کاربر می‌تواند از طریق این نرم‌افزار اهداف ورزشی خاصی را تعریف کند تا نرم‌افزار  او را تشویق به رسیدن به آن‌ها کند. برای آشنایی بیشتر با این دستبند ورزشی ویدیویی که در ادامه آمده را تماشا کنید:

همچنین، همانند دیگر محصولات آدیداس، این دستبند نیز با اکو سیستم و تکنولوژی miCoach آدیداس همخوانی و همراهی می‌کند و بدین ترتیب می‌توانید از برنامه‌ها و اهداف ورزشی که این سرویس‌ها برایتان معین می‌کند، پیروی و استفاده نمایید. 

دستبند ورزشی آدیداس قرار است با قیمت ۱۹۹ دلار از ماه آینده روانه بازار شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات