iSwimband ، وسیله‌ای که در هنگام بروز خطر غرق شدن کودک، به والدین هشدار می‌دهد

سه‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۳
مطالعه 3 دقیقه
از آنجایی که هوا رفته رفته رو به گرمی پیش می‌رود، چشم انداز مسافرت به نقاط خوش آب و هوا و البته شنا کردن در ذهن والدین شکل می‌گیرد. پس شاید هم اکنون بهترین زمان برای اندیشیدن در مورد یک آب تنی امن و سالم برای فرزندان باشد. محصولی که در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم در این راستا تولید شده است.
تبلیغات

چه کودک شما یک نوآموز بوده و هنوز به صورت حرفه‌ای شنا کردن را نیاموخته باشد و چه قهرمان مسابقات المپیک باشد، یک لحظه غفلت والدین می‌تواند موجبات یک عمر پشیمانی را فراهم آورد. iSwimband وسیله‌ی جانبی مفیدی است که همانند یک محافظ عمل کرده و حمایت مناسبی را از کودکان چه حین شنا کردن و چه هنگام بازی در اطراف استخر به عمل می‌آورد. این وسیله که همچون یک مچ بند برای کودکان نوپا و یک سربند برای کودکان بزرگ‌تر استفاده می‌شود، در هنگام بروز حوادث غیر مترقبه پیام اخطاری را به گوشی یا تبلت والدین ارسال می‌کند.این فرشته نگهبان کوچک می‌تواند بخشی از فهرست خرید والدینی باشد که مایلند تابستان امن و شادتری را در کنار فرزندان و اعضای خانواده خود سپری کنند.

iSwimband girls headband-537x387

این محصول که با کمک فناوری و در جهت امنیت بیشتر کودکان تولید شده، در واقع توسط سه پدر نگران ابداع شده است. این سه زمانی به فکر ساخت آن افتادند که یکی از همکلاسی‌های کودکان‌شان علی رغم حضور چندین غریق نجات و بزرگترهایی که مراقب خردسالان بودند، تقریباً در پارک شهر غرق شد. این پسر بچه‌ی نه ساله پیش از آنکه از آب بیرون کشیده شود برای پنج دقیقه در آب غوطه ور بود. مدتی کوتاه پس از این حادثه تقریباً مرگبار، این سه شرکت خود را تحت عنوان Aquatic Safety Concepts بنیان نهادند، شرکتی که هدفش کاستن از ریسک حوادثی این چنینی است.سال گذشته در ایالات متحده 200 حادثه منجر به غرق کودک گزارش شد. کودکان در سنین یک تا چهار سال بیشتر در معرض این خطر هستند. غرق شدگی می‌تواند به سرعت اما در عین حال خیلی آرام رخ دهد، به طوری که حتی نجات غریق یا والدین کودک نیز متوجه آن نشوند. کودکان نباید هرگز بدون توجه کافی به حال خود رها شوند بویژه اگر در نزدیک استخر، آبگذر و یا هر مکان خطرناک دیگری مشغول به بازی هستند.

iSwimband infant wristband-537x442

البته این وسیله نمی‌تواند به طور کامل جایگزین توجه و مراقبت یک فرد بزرگسال شود، اما با استفاده از آن حمایت بیشتری از کودک چه درون استخر و چه در نزدیکی آن، به عمل خواهد آمد. والدین از پیش یک بازه زمانی مشخص را تعیین کرده که اگر کودک بیش از آن در آب غوطه ور بود پیام اخطار را به آنان ارسال شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات