سامسونگ Galaxy Ace 4 را در دو مدل 3G و 4G LTE بدون تغییرات اساسی معرفی کرد

سه‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ امروز بدون هیچ اطلاع قبلی دسته‌ای از گوشی‌های هوشمند جدید پایین تا میان رده‌ی خود را معرفی کرد. این معرفی‌ها به نسل جدید دستگاه‌های سری Ace ،Core و Young اختصاص داشته است. یکی از این جانشین‌ها Galaxy Ace 4 است اما اگر شما منتظر تغییرات زیادی در مشخصات فنی این نسخه بوده‌اید متاسفانه نا امید خواهید شد.
تبلیغات

 گوشی Ace 4 اساسا از همان مشخصات فنی نسل پیشین خود بهره می‌برد و تفاوت اصلی در ارائه‌ی پیش‌فرض با نسخه‌ی 4.4 اندروید کیت‌کت است. در اصل سامسونگ دو نسخه از Ace 4 معرفی کرده که یکی به اتصالات سریع 4G Lte مجهز است و دیگری تنها به شبکه‌ی 3G پاسخگو خواهد بود. سوای نوع پشتیبانی از ارتباط سلولار، تفاوت‌های دیگر این دو نسخه در اندک سرعت بالاتر نسخه‌ی LTE به لطف پردازنده‌ی دو هسته‌ای 1.2 گیگاهرتز و رم 1 گیگابایتی نسبت به چیپ مشابه ولی با فرکانس کاری 1 گیگاهرتز همراه با رم 512 مگابایتی در نسخه‌ی 3G است. همچنین در نسخه‌ی LTE شاهد استفاده از باتری 1800 میلی‌آمپر ساعتی بجای نمونه‌ی 1500 میلی آمپر ساعتی در نسخه‌ی 3G هستیم که البته بخاطر فعالیت تحت شبکه‌های مختلف احتمالا عمر باتری یکسانی را ارائه خواهند کرد.

ابعاد این دو دستگاه نیز اندکی متفاوت است به نحوی که نسخه‌ی 3G از ابعاد 10.8 × 62.9 × 121.4 و وزن 123.8 گرم بهره می‌برد در حالی که نسخه‌ی LTE اندکی ضخیم‌تر و سنگین‌تر است؛ البته این تفاوت چندان قابل تشخیص نیست.

بجز این، همان صفحه‌نمایش 4 اینچی با رزولوشن 800 × 480 پیکسل که در Ace 3 نیز شاهد آن بودیم در کنار دوربین 5 مگاپیکسلی مجهز به فلش LED در پشت دستگاه، Ace 4 را همراهی می‌کند. حافظه‌ی ذخیره‌سازی داخلی ایس ۴، تنها ۴ گیگابایت است که البته به لطف درگاه microSD می‌توان تا ۶۴ گیگابایت دیگر بر ظرفیت آن افزود. طبیعی است که گلکسی ایس ۴ همراه با رابط کاربری TouchWiz Essence سامسونگ ارائه شود که نسخه‌ی ساده‌تر شده‌ی تاچ‌ویز اصلی است که در گوشی‌های پرچمدار این شرکت نظیر گلکسی اس 5 شاهد آن‌ها هستیم. این نسخه از رابط کاربری سامسونگ از ویژگی‌هایی نظیر Multi-window بی‌بهره است.

Galaxy  Ace 4 در رنگ‌های زغالی و سفید کلاسیک از ماه آینده روانه‌ی بازار خواهد شد. قیمت این دستگاه هنوز از سوی سامسونگ مشخص نشده، اما احتمالا در این زمینه نیز تفاوت چندانی را نسبت به نسل پیش شاهد نخواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات