تریلر جدید از Battlefield Hard Line به نمایش در آمد؛ ثبت نام نسخه دمو برای PC و PS4 از امشب آغاز شد

سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۳:۰۷
مطالعه 1 دقیقه
بعد از به بیرون درز پیدا کردن یک ویدیوی کامل از عنوان در دست ساخت EA، یعنی نسخه جدید سری Battlefield، حالا EA ویدیوی دیگری را به‌صورت رسمی از این بازی در نمایشگاه E3 به نمایش گذاشته است که نشان از تغییر روند داستان بازی و پایان داستان‌های حمله‌های تروریستی به خاورمیانه دارد. در ادامه توجه شما را به ویدیوی جدید این بازی جلب می‌نماییم.
تبلیغات

 نسخه جدید سری Battlefield زودتر از رقیب‌دیرینه‌اش Call of Duty عرضه خواهد شد.  نسخه جدید Battlefield قرار است تا به‌جای جنگیدن نظامیان آمریکایی در کشورهای اشغال شده توسط تروریسم‌ها، به خاک آمریکا و مبارزه با مجرمان داخلی این کشور بپردازد. این تغییر و تحول بنیادین در ریشه و بنیان داستان می‌تواند تأثیر بسزایی در جلب مخاطبان خسته از جنگ‌های بی‌پایان امریکا با دشمنان فرضی در خاورمیانه داشته باشد. همچنین در این نسخه باز هم شاهد سلاح‌های مدرن و تجهیزات نظامی پیشرفته درکنار حالت پیشرفته چند نفره هستیم.

براساس تریلر رسمی منتشر شده، این عنوان در 21 اکتبر سال میلادی جاری برای PC،‌ PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد. همچنین نسخه آزمایشی این بازی برای PC و PS4 از هم‌اکنون از طریق سایت این بازی، قابل دانلود و استفاده است. EA درحال‌حاضر خبری از مدت زمانی‌که این نسخه آزمایشی دردسترس خواهد بود نداده است، ولی امکان اجرای بازی با 60 فریم‌بر‌ثانیه و رزولوشن 1080P روی PS4 قطعی است.

 لینک دانلود ویدئو

برای مطالعه کلیه مقالات نمایشگاه به صفحه E3 مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات