Bioware از تولید نسخه‌ای کاملا متفاوت از Mass Effect به همراه یک عنوان کاملا جدید خبر داد

سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۲:۵۳
مطالعه 1 دقیقه
فرنچایز Mass Effect یکی از برترین فرنچایزهای نسل هفتم شناخته می‌شود. حالا Bioware در خبری خوشحال کننده، خبر از ساخت نسخه جدید این عنوان داده است. نسخه‌ای که به طور کامل از سه نسخه قبلی جدا شده است و در دنیایی تازه جریان دارد. با ما برای اطلاعات بیشتر همراه شوید.
تبلیغات

 بالاخره و بعد از مدت‌ها انتظار، نسخه جدید سری Mass Effect رو نمایی شد. آنطور که از صحبت‌های سازندگان بازی بر می‌آید در این نسخه خبری از قهرمان‌های نسخه پیشین نیست و به طور کلی با سیاره‌ای جدید، قهرمان‌های جدید و بالطبع داستانی تازه روبرو خواهیم شد. هر چند اتمسفر بازی هنوز بوی سابق را می‌دهد و یاد و خاطره فرنچایز محبوب Mass Effect را در یاد گیمرها زنده می‌کند. در ادامه می توانید ویدیوی مربوط به این بازی را مشاهده نمایید.

در حال حاضر هیچگونه اطلاعات بیشتری از زمان عرضه بازی یا پلتفرم‌هایی که قرار است این عنوان بر روی آن‌ها منتشر شود، در دسترس نیست. در صورت انتشار اطلاعات بیشتر شما را در جریان قرار خواهیم داد. با زومیت همراه باشید.

البته این تنها سورپرایز Bioware در اولین روز برگزاری نمایشگاه E3 نبود. سورپرایز  دیگر سازندگان Mass effect ساخت عنوانی تازه و کاملا جدید است که به زودی قرار است اطلاعات بیشتری از آن منتشر شود. نظر شما چیست؟ سورپرایز تازه Bioware را چگونه پیش‌بینی می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات