با استفاده از افزونه‌ی BehindTheOverlay از شر پاپ‌آپ‌ها خلاص شوید

دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۴
مطالعه 1 دقیقه
با استفاده از افزونه‌ی BehindTheOverlay که برای گوگل کروم توسعه داده شده است، از شر پاپ‌آپ‌های مزاحم خلاص شد.
تبلیغات

یقیناً تا حال به وب‌سایت‌هایی برخورده‌اید که با استفاده از پاپ‌آپ‌ها، منجر به تلف‌شدن وقت کاربران می‌شوند. اما می‌توان با استفاده از افزونه‌ی BehindTheOverlay که برای گوگل کروم توسعه داده شده است، از شر این موارد مزاحم خلاص شد.

در صورتی که از وب‌سایت‌هایی استفاده کرده‌اید که سعی دارند تا پیش از استفاده از خدمات، شما را وادار به ثبت‌نام، شرکت در یک تحقیق یا سایر موارد مزاحم نمایند، در این‌صورت استفاده از BehindTheOverlay را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این وب‌سایت‌ها به سه دسته‌ی اصلی تقسیم می‌شوند که برخی اجازه‌ی بستن پنجره را داده، برخی شما را کمی معطل می‌کنند، اما شماری دیگر که جزء بدترین نوع از پاپ‌آپ‌ها هستند، اجازه‌ی استفاده از محتوای وب‌سایت را در اختیار کاربران قرار نمی‌دهند. با استفاده از این افزونه می‌توان به‌راحتی چنین موانعی را پشت سرنهاد.

لیست وب‌سایت‌هایی که این افزونه درصدد حذف پاپ‌آپ‌های آن است، در حال افزایش است؛ اما می‌توان این لیست را کامل در نظر گرفت؛ چرا که شمار کثیری از وب‌سایت‌ها را پوشش می‌دهد.در ادامه می‌توانید ویژگی‌های این افزونه‌ی کاربردی را مشاهده کنید:

  • عدم نیاز به کسب اجازه برای دسترسی به منابع خاص
  • سهولت در اجرا به‌علت عدم در اختیار گرفتن منابع و استفاده از تابع document.elementFromPoint مرورگر برای توسعه‌ی آن
  • این اپلیکیشن تنها زمانی وارد عمل می‌شود که کلید مخصوص آن در نوار مربوط به افزونه‌ها ثبت شود؛ از این‌رو همچون افزونه‌ی AdBlock تأثیری در سرعت وب‌گردی نداشته و به‌راحتی در اختیار کاربر است.
  • قادر است تا اسکریپت‌هایی را که منجر به عدم پایین رفتن صفحه شده و در بدنه‌ی وب‌سایت مخفی می‌شوند، شناسایی نماید.

این پروژه را می‌توان از طریق GitHub دریافت کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات